Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Heresh (2) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Sekretny portal

1 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Zbierz teraz złoto i rubiny leżące po bokach [1] [2], a następnie opuść podziemia - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Zbierz teraz złoto i rubiny leżące po bokach [1] [2], a następnie opuść podziemia.

2 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Aby odnaleźć magiczny portal, udaj się w prawy-górny róg lokacji [M3 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Aby odnaleźć magiczny portal, udaj się w prawy-górny róg lokacji [M3.1]. Znajdziesz tam skałę, która zmieni się w Tytana (LVL 7) [1]. Pokonaj go i wejdź do krypty na północy [2].

3 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Będąc w środku [M3 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Będąc w środku [M3.5], podnieś rubiny z prawej [1], a następnie zaatakuj blokujące schody demony (LVL 7) [2].

Szpon

4 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy uciekniesz przed walczącymi stworami, skieruj się na wschód [M3 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy uciekniesz przed walczącymi stworami, skieruj się na wschód [M3.6]. Po przejściu przez szkielet smoka [1], ponownie trafisz na parę czarodziejów (LVL 8) [2].

5 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
W nagrodę za ich pokonanie, otrzymasz od smoka Szpon Talona [1] - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

W nagrodę za ich pokonanie, otrzymasz od smoka Szpon Talona [1]. Zabierz go, a następnie skieruj się na południe [2].

Rytuał śmierci

6 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po dotarciu do nowej lokacji [M3 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po dotarciu do nowej lokacji [M3.7], kup jednostki w pobliskiej leży. Kościane Smoki to potężne stwory [1], które pożerają Jednostki Bezczynne, zwiększając w ten sposób siłę swego ataku [2].

Miejsce odprawienia rytuału znajduje się na północy - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Miejsce odprawienia rytuału znajduje się na północy. Twoim zadaniem jest pokonanie znajdujących się tam czcicieli (LVL 9).

Aby to zrobić, musisz popchnąć przeciwników w otchłań - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Aby to zrobić, musisz popchnąć przeciwników w otchłań. Każdy celny atak przesuwa maga o kilka pół, a odległość zależy od siły ciosu. Czciciele nie stoją jednak bez czynnie. Co kilka tur jeden z nich będzie podnosił różdżkę, a następnie wykonywał atak. Oprócz tego przeciwnicy będą starali się odsuwać od przepaści. Jeśli będziesz tworzył wiele słabszych Atakujących Formacji powinieneś szybko zakończyć pojedynek.

Do ostatniego tchu

7 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gry pojedynek dobiegnie końca, udaj się do Necropolis [M3 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gry pojedynek dobiegnie końca, udaj się do Necropolis [M3.9]. Wejście znajdziesz w prawym-górnym rogu lokacji [1]. W długim korytarzu przed tobą, czeka trzech przeciwników. Pierwszy z nich ma LVL 8, drugi oraz trzeci LVL 9 [2].

8 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Na końcu zmierzysz się z Ludmiłą (LVL 12) [1] - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Na końcu zmierzysz się z Ludmiłą (LVL 12) [1]. Podczas tego starcia cały czas celuj w nekromantkę. Przeciwniczka na początku przyzwie przed sobą dwa smoki [2]. Musisz wtedy stworzyć przed nimi jak największą ilość Murów.

9 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy przetrzymasz ten pierwszy atak, boss przesunie się w lewo i zacznie przygotowywać potężne zaklęcie [1] - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy przetrzymasz ten pierwszy atak, boss przesunie się w lewo i zacznie przygotowywać potężne zaklęcie [1]. Nie możesz go wtedy zranić, więc ponownie stwórz jak najwięcej Murów lub wytrzymałych Atakujących Formacji [2].

10 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po rzuceniu czaru, Ludmiła wróci na środek i zawinie się w kokon [1] - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po rzuceniu czaru, Ludmiła wróci na środek i zawinie się w kokon [1]. Postaraj się teraz zadać jej jak najwięcej obrażeń, jednocześnie tworząc obronę na całej szerokości pola bitwy. Po kilku turach przeciwniczka przyzwie armię owadów, które zaatakują każdą twoją kolumnę wojska [2].

11 - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Jeśli do tego czasu nie pokonasz wroga, będzie on powtarzał te same ciosy z drobnymi różnicami - Heresh (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Jeśli do tego czasu nie pokonasz wroga, będzie on powtarzał te same ciosy z drobnymi różnicami. Zamiast w lewo przesunie się w prawo, a zamiast tworzyć smoki przed sobą, przywoła je o jedno pole na prawo i na lewo od środka [1]. Gdy przeciwnik zginie, kampania nieumartych dobiegnie końca, a Fiona powróci do żywych [2].