Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misje łowców nagród | Zadania poboczne poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Irollan

Nazwa

Nagroda

Poziom

Lokalizacja

Agent I

 

BRAK

BRAK

Mężczyzna stoi kawałek na północ od domu Finwana [M1.1].

Agent II

 

BRAK

BRAK

Znajdziesz go na prawo od wejścia do obozu elfów [M1.7].

Gromir

700 złota, 3 rudy, 1 krubin

3

Czeka w południowo zachodniej części lasu [M1.1].

Czaszkonos

950 złota, 5 rudy, 2 rubiny

5

Znajdziesz go w jaskini w północno-zachodniej części lasu [M1.1]. Będzie stał po prawej stronie pomieszczenia [M1.2].

Cuthlion

1200 złota, 6 rudy, 2 rubiny

8

Ukrywa się na północny-zachód od miejsca starcia z rycerzem Varkasem [M1.7].

Czerwonobrody

4 rudy, 4 rubiny

8

Sparky to rudy i brodaty mężczyzna z pochodnią, którego znajdziesz pod drzewem druidów, na lewo od leży Trentów [M1.4].

Angrod

900 złota, 4 rudy, 1 rubin

7

Angroda znajdziesz niedaleko szczytu drzewa druidów [M1.5].

Holy Griffin Empire

Nazwa

Nagroda

Poziom

Lokalizacja

Agent I

BRAK

BRAK

Znajdziesz go w zachodniej części karczmy [M2.5].

Georgios

700 złota, 3 rudy, 1 rubin

4

Georgios to rycerz odpoczywający we wschodniej części karczmy [M2.5].

Boydon

4 rudy, 4 rubiny

6

Boydona znajdziesz na zachód od karczmy. Stoi tuż obok leży z Kapłanek.

Erstam

900 złota, 4 rudy, 1 rubin

8

Erstam stoi na północny-wschód od areny, niedaleko leży Gryfów [M2.1].

Carnax

1200 złota, 6 rudy, 2 rubiny

12

Aby odnaleźć demona, udaj się do lokacji na wschód od areny [M2.6]. W prawym-górnym rogu stoi rycerze, którego musisz pokonać. Gdy to zrobisz, odblokuje się przejście do sekretnej jaskini [M2.7].

Valdo

950 złota, 5 rudy, 2 rubiny

7

Tego tajemniczego wampira znajdziesz w jaskini, w północno-zachodnim rogu patrolowanej przez straże dzielnicy [M2.9].

Heresh

Nazwa

Nagroda

Poziom

Lokalizacja

Agent I

Brak

Brak

Znajdziesz go na zachód od klatki, w której uwięziony był Markal [M3.1].

Agent II

Brak

Brak

Stoi tuż obok miejsca gdzie odprawia się Rytuał Śmierci [M3.7].

Magurk Kaprawe Ślepie

700 złota, 3 rudy, 1 rubin

4

Twój przeciwnik schował się w jaskini [M3.3], wejście do której znajdziesz na zachód od katakumb [M3.1].

Elf Stumpy

4 rudy, 4 rubiny

3

Poszukiwany elf ukrywa się na zachód od leży Wampirów [M3.1].

Mag Balah

900 złota, 4 rudy, 1 rubin

4

Znajdziesz go w lewym-dolnym rogu katakumb [M3.2].

Demon Krwaworożec

950 złota, 5 rudy, 2 rubiny

7

Demon ukrywa się we wschodniej części starożytnych ruin [M3.4].

Urolox

1200 złota, 6 rudy, 2 rubiny

9

Demon schował się w jaskini [M3.8], do której wejście znajdziesz na południowy-wschód od miejsca odprawiania Rytuału Śmierci [M3.7].

Sheogh

Nazwa

Nagroda

Poziom

Lokalizacja

Zleceniodawca

BRAK

BRAK

Jedynego zleceniodawcę w tym rozdziale znajdziesz wewnątrz karczmy [M4.3].

Żarłok

700 złota, 3 rudy, 1 rubin

4

Demon ukrywa się w lewym-dolnym rogu lokacji z karczmą [M4.1].

Drak

4 rudy, 4 rubiny

6

Drak chowa się u stóp góry [M4.6], na północ od leży Biesów.

Ra Stavari

900 złota, 4 rudy, 1 rubin

8

Mag ukrywa się w jaski [M4.4], do której wejście znajdziesz na zachód od karczmy.

Phlecher

3000 złota

9

Plechtera znajdziesz w lokacji na wschód od karczmy [M4.9]. Będziesz mógł się tam udać po wybuchu wulkanu.

Bly

950 złota, 5 rudy, 2 rubiny

8

Demona znajdziesz w jaskini [M4.7] leżącej w połowie drogi na szczyt góry [M4.6]. Aby wejść do środka, musisz pokonać Impa (LVL 7).

Agent

1233 złota, 3 rudy, 3 rubiny, Korona Chaosu

10

Zaatakuje cię w karczmie [M4.3], gdy wykonasz wszystkie zlecone misje.