Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Holy Griffin Empire (2) | Opis przejścia poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rady Evelyn

1 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Udaj się teraz na północ i pokonaj Rycerza (LVL 5) blokującego przejście [1] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Udaj się teraz na północ i pokonaj Rycerza (LVL 5) blokującego przejście [1]. Za nim czeka cię walka z Łucznikiem (LVL 7) [2].

W starciu z łucznikami musisz zabić trzech przeciwników chowających się za kamiennymi słupami [1] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

W starciu z łucznikami musisz zabić trzech przeciwników chowających się za kamiennymi słupami [1]. Wrogowie co jakiś czas wychodzą z kryjówki, więc ustaw atakujące formację przed wszystkimi wolnymi otworami w Murze [2]. Gdy łucznik się pojawi, jedną turę straci na celowanie, a w drugiej wystrzeli strzałę, która zadaje poważne obrażenia, więc uważaj. Jeśli stale będziesz atakować, powinieneś szybko zakończyć starcie.

2 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po walce idź dalej na północ i porozmawiaj z Evelyn [1] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po walce idź dalej na północ i porozmawiaj z Evelyn [1]. Otrzymasz od niej 3 Kapłanki oraz przebranie [2], w którym możesz udać się na turniej.

Turniej Imperatora

3 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Do areny dojdziesz przez główną bramę - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Do areny dojdziesz przez główną bramę. Tą samą przy której zacząłeś grę [M2.1] [1]. Na prawo od wejścia stoi skrzynia z ukrytym w niej artefaktem (Rycerska Zbroja) [2].

4 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Podnieś przedmiot, a następnie podejdź do areny - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Podnieś przedmiot, a następnie podejdź do areny. Aby na nią wejść, musisz porozmawiać z heroldem oraz zdobyć Gryfa. Leże z latającymi stworami znajdziesz w północno-wschodnim rogu lokacji [1]. Jeśli brakuje ci surowców, udaj się do lokacji na wschodzie [M2.7]. Na środku placu znajdziesz złoto [2], a po prawej rubiny.

5 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Odpowiednio wyposażony odbądź krótką rozmowę z mężczyzną przed areną, a dostaniesz się do środka [1] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Odpowiednio wyposażony odbądź krótką rozmowę z mężczyzną przed areną, a dostaniesz się do środka [1]. W swojej pierwszej walce zmierzysz się z Sir Gerhardtem (LVL 6) [2].

6 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy go pokonasz, zaatakuje cię Arcymag Fayed (LVL 7) [1], a po nim Sir Kennerth Drake (LVL 8) [2] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy go pokonasz, zaatakuje cię Arcymag Fayed (LVL 7) [1], a po nim Sir Kennerth Drake (LVL 8) [2]. Po wygraniu obydwóch pojedynków, turniej dobiegnie końca.

Zadanie dla Imperatora

7 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Udaj się teraz na północ do zamku, gdzie czeka na ciebie imperator [1] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Udaj się teraz na północ do zamku, gdzie czeka na ciebie imperator [1]. Władca podaruje ci koronę (Królewska Korona) [2] i poprosi o dostarczenie jej do hrabiego Carlyle.

8 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Posiadłość hrabiego znajdziesz w lokacji na wschód od zamku [M2 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Posiadłość hrabiego znajdziesz w lokacji na wschód od zamku [M2.6] [1]. Wejście do niej jest na północy [2].

9 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po rozmowie ze strażnikami i hrabią, zostaniesz zaatakowany przez demona (LVL 7) [1] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po rozmowie ze strażnikami i hrabią, zostaniesz zaatakowany przez demona (LVL 7) [1]. Pokonaj go, a następnie otwórz pobliską skrzynię. Znajdziesz w niej 5 Aniołów oraz artefakt Święte Skrzydło [2].

10 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Zebrawszy wszystko, udaj się w stronę zamku imperatora, pokonując po drodze kilka oddziałów demonów (LVL 7/8) [1] oraz rycerzy stojących przy bramie (LVL 9) [2] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Zebrawszy wszystko, udaj się w stronę zamku imperatora, pokonując po drodze kilka oddziałów demonów (LVL 7/8) [1] oraz rycerzy stojących przy bramie (LVL 9) [2].

11 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Na miejscu czeka cię walka z przemienionym hrabią (LVL 15) [1] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Na miejscu czeka cię walka z przemienionym hrabią (LVL 15) [1]. Pojedynek ten różni się od standardowych bitew. Tak jak w przypadku innych bossów, musisz celować wyłącznie w przeciwnika, a nie poziomą linię po drugiej stronie. Demon posiada kilka rodzajów ataków. Na początku przyzywa małe zielone gluty, które w trzeciej turze rzucają się do ataku [2]. Najlepiej działają przeciwko nim Mury, gdyż trudno zabić je w tak krótkim czasie.

12 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Oprócz tego, po przyzwaniu swoich pomocników, hrabia wyciąga różdżkę, której używa po 1 turze - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Oprócz tego, po przyzwaniu swoich pomocników, hrabia wyciąga różdżkę, której używa po 1 turze. Zmienia wtedy część twojego wojska w jedzenie [1], a w kolejnym rundzie zjada wszystkie potrawy. Od tego ile potrwa zje zleży siła jego kolejnego ataku [2], postaraj się więc usunąć jak najwięcej dań przy pomocy KÓŁKA.

13 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Gdy stwór się pożywi, masz 5 tur na zabicie go - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy stwór się pożywi, masz 5 tur na zabicie go. Jeśli tego nie zrobisz, otrzymasz naprawdę olbrzymie obrażania. Warto w tym momencie skorzystać z Zaklęcia tarczy. W kolejnych turach hrabia ponowi te same ataki, z tą różnicą, że gluty będą większe i zaatakują już w drugiej turze istnienia [1]. Aby pokonać przeciwnika, polecam jak najszybciej wykonać Atakującą Formację z Aniołem lub Gryfem, osłonić ją Murem i skupić się przede wszystkim na zadawaniu obrażeń [2]. Przed silniejszymi atakami powinien obronić cię Zaklęcie tarczy.

14 - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Jak walka dobiegnie końca [1], rozpocznie się kolejna część kampanii [2] - Holy Griffin Empire (2) - Opis przejścia - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Jak walka dobiegnie końca [1], rozpocznie się kolejna część kampanii [2].