Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Irollan | Bitwy-zagadki poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Irollan

Zleceniodawca I

1 - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry
Po pokonaniu Sir Strata i wylądowaniu u podstawy drzewa, idź z powrotem na północ [1] - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po pokonaniu Sir Strata i wylądowaniu u podstawy drzewa, idź z powrotem na północ [1]. Na jednym z pięter [M1.5] będzie stał elf, który zleci ci pierwszą zagadkę [2]. Zagadki różnią się od standardowych walk. Masz w nich wyłącznie jedną turę, złożoną z trzech ruchów i musisz w tym czasie pokonać wszystkich przeciwników znajdujących się na planszy. Czasami trzy ruchy mogą nie wystarczyć, dlatego pamiętaj o tworzeniu Szeregów, które zwiększają ich ilość.

Zagadka I

Wymagania: Druid

Nagroda: 450 złota, 2 rudy, 1 rubin

Aby rozwiązać pierwszą łamigłówkę postępuj w następujący sposób - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Aby rozwiązać pierwszą łamigłówkę postępuj w następujący sposób. Niedźwiedzia z prawej przenieś pod Niedźwiedzia z lewej, a następnie usuń stojącą przed nimi Nimfę. Kolejne co musisz zrobić to zlikwidować Mur umieszczony przed żółtym Druidem.

Utworzysz w ten sposób kolejny Mur i odblokujesz dwóch Łowców - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Utworzysz w ten sposób kolejny Mur i odblokujesz dwóch Łowców. Przesuń ich pod Druida, a walka dobiegnie końca.

Zagadka II

Wymagania: Jeleń

Nagroda: 750 złota, 4 rudy, 2 rubiny, Rękawice Winorośli

Na początku usuń Łowcę stojącego przed Niedźwiedziem po lewej , a następnie wyeliminuj Niedźwiedzia z prawej - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Na początku usuń Łowcę stojącego przed Niedźwiedziem po lewej , a następnie wyeliminuj Niedźwiedzia z prawej.

Nimfę ze środka ustaw za Jeleniem tak, aby stworzył atakującą formację [2] - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Nimfę ze środka ustaw za Jeleniem tak, aby stworzył atakującą formację [2]. Ostatnie co musisz zrobić, to przenieść drugiego Jelenia przed Drzewca po lewej i ustawić za nim dwie pozostałe Nimfy.

Zleceniodawca II

Drugiego zadającego zagadki elfa znajdziesz tuż obok miejsca starcia z rycerzem Varkasem [M1 - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Drugiego zadającego zagadki elfa znajdziesz tuż obok miejsca starcia z rycerzem Varkasem [M1.7].

Zagadka III

Wymagania: Szmaragdowy Smok, Jeleń

Nagroda: 500 złota, 4 rudy, 1 rubin

Po rozpoczęciu bitwy pozbądź się Niedźwiedzia stojącego między trzema Łowcami - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Po rozpoczęciu bitwy pozbądź się Niedźwiedzia stojącego między trzema Łowcami.

Uzyskasz w ten sposób dwa dodatkowe ruchy - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Uzyskasz w ten sposób dwa dodatkowe ruchy. Wykorzystaj je do przeniesienia dwóch kolejnych Niedźwiedzi za niebieskiego Szmaragdowego Smoka.

Gdy powstanie Formacja, przenieś dwa ostatnie Niedźwiedzie za Jelenia, a zakończysz zagadkę - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Gdy powstanie Formacja, przenieś dwa ostatnie Niedźwiedzie za Jelenia, a zakończysz zagadkę.

Zagadka IV

Wymagania: Drzewiec

Nagroda: 750 złota, 5 rudy, 2 rubiny, Korzenie Wyczerpania

Niedźwiedzia z prawej przenieś pod taką samą jednostkę z lewej - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Niedźwiedzia z prawej przenieś pod taką samą jednostkę z lewej. Gdy to zrobisz, usuń Niedźwiedzia stojącego w prawym-górnym rogu. Uzyskasz w ten sposób dwa dodatkowe ruchy.

Ostatnie co musisz zrobić, to zlikwidować żółtego Łowcę [1] i przenieść zieloną Nimfę za Drzewca, tak aby utworzyć Atakującą Formację [2] - Irollan - Bitwy-zagadki - Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry

Ostatnie co musisz zrobić, to zlikwidować żółtego Łowcę [1] i przenieść zieloną Nimfę za Drzewca, tak aby utworzyć Atakującą Formację [2]. Gdy drzewo zaatakuje, zagadka zostanie rozwiązana.