Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Might & Magic Clash of Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Silver Cities | Artefakty poradnik Might & Magic Clash of Heroes

Silver Cities

Nazwa artefaktu

Opis

Lokalizacja

Rękawica

Daj ci moc przesuwania murów w dowolne miejsce na polu bitwy.

Otrzymasz ten artefakt zaraz po rozpoczęciu gry jako Nadia.

Diadem Absorpcji

Otrzymujesz magię za usuwanie murów. Ilość otrzymanych punktów zależy od wytrzymałości murów.

Przedmiot otrzymasz po otwarciu więziennej bramy [M5.1].

Tarcza Many

Ataki przeciwnika najpierw zabierają punkty magii, a dopiero potem życie.

Przedmiot znajdziesz w prawym-górnym rogu więzienia [M5.1]. Będziesz mógł go podnieść po otwarciu bramy.

Różdżka Bojowa

Rozpoczynasz każdą walkę z pełnym wskaźnikiem magii.

Artefakt ukryto w skrzyni leżącej na pierwszym poziomie wieży [M5.2]. Cofnij się tam tuż przed wejściem na 3 poziom.

Szarfa Dżina

Zamrożona jednostka rozpadnie się jeśli trafi ją Dżin.

Otrzymasz go po pokonaniu wszystkich przeciwników na pierwszym piętrze wieży [M5.2].

Złota Pięść

Fala uderzeniowa Tytana doszczętnie niszczy Mury przeciwnika.

Znajdziesz ją w skrzynia na drugim piętrze wieży [M5.3].

Bułat

Bezczynne jednostki wroga nie mają wpływu na atak miecza Rakszasy.

Otrzymasz go za pokonanie ostatniego przeciwnika na drugim poziomie wieży.

Kula Zniewolenia

Zwiększenie premii za kombinację o 50%.

Po pierwszym nieudanym pojedynku z ostatnim bossem, cofnij się na pierwsze piętro [M5.2] i pokonaj stojącego tam rycerza, a otrzymasz przedmiot.

Klejnot Transformacji

Magowie mogą się łączyć z innymi formacjami Magami, nie zważając na ich kolor.

Po pierwszym nieudanym pojedynku z ostatnim bossem, cofnij się na trzecie piętro [M5.4] i pokonaj stojącego tam rycerza, a otrzymasz przedmiot.

Pierścień Ożywienia

Raz na bitwę wskrzesza bohatera z 5% PŻ i pełnym potencjałem PM.

Po pierwszym nieudanym pojedynku z ostatnim bossem, cofnij się na drugie piętro [M5.3] i pokonaj stojącego tam rycerza, a otrzymasz przedmiot.