Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island

Szczury w laboratorium

Zleceniodawca: Bob

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 6000 PD, Pieniądze

Uratuj Franka z opanowanej przez nieumarłych części laboratorium

1 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Do zadania będziesz mógł przystąpić po rozpoczęciu misji Świątynia nauki, kiedy tylko opuścisz pomieszczenie z doktorem - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Do zadania będziesz mógł przystąpić po rozpoczęciu misji Świątynia nauki, kiedy tylko opuścisz pomieszczenie z doktorem. Usłyszysz rozmowę Boba z Frankiem #1. Dowiesz się, że Frank jest uwięziony w obleganej przez nieumarłych części laboratorium. Nie czekając ani chwili przejdź przez drzwi prowadzące do sektora B #2 - zostaniesz zdezynfekowany.

Na korytarzu znajdziesz czterech szwendaczy #1, których musisz unicestwić - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Na korytarzu znajdziesz czterech szwendaczy #1, których musisz unicestwić. Kiedy tego dokonasz po prostu powróć do Boba zdać mu relację i odebrać nagrodę.

W niewoli mocy

Zleceniodawca: Willie - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Willie

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: 6500 PD, Karabin elektryczny

Zdobądź nowy bezpiecznik z magazynu

2 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Franka znajdziesz tuż nieopodal wyjścia z budynku #1 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Franka znajdziesz tuż nieopodal wyjścia z budynku #1. Dowiesz się, że w generatorze awaryjnym skończyła się benzyna. Twoim zadaniem jest przywrócić zasilanie poprzez wymianę bezpiecznika w generatorze. Musisz opuścić budynek i przejść na jego tył (1) #2. Uważaj, gdyż tuż przed bramą natrafisz na większą grupkę nieumarłych.

3 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Po chwili Willie otworzy Ci bramę, będziesz mógł przejść dalej do magazynu (2) #1 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Po chwili Willie otworzy Ci bramę, będziesz mógł przejść dalej do magazynu (2) #1. Pozbądź się szwendaczy i zbirów krążących w pobliżu, po czym wyważ drzwi. Wewnątrz nie daj się zaskoczyć przez tarana #2.

4 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Wyważ drugie drzwi do niewielkiego składziku, gdzie znajdziesz bezpiecznik #1 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Wyważ drugie drzwi do niewielkiego składziku, gdzie znajdziesz bezpiecznik #1. Gdy ponownie wejdziesz do magazynu z ziemi powstaną trzy szwendacze. Opuść budynek i zejdź schodami dalej #2, na sam dół aż do bloku C.

5 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Wewnątrz bloku C znajdziesz skrzynkę, do której musisz włożyć nowy bezpiecznik #1, a następnie włączyć generatory #2 - Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Wewnątrz bloku C znajdziesz skrzynkę, do której musisz włożyć nowy bezpiecznik #1, a następnie włączyć generatory #2. Pora powrócić do laboratorium do Willie'a. Musisz być jednak czujny, gdyż hałas zwabił zarażonych, którzy będą rzucali się na Ciebie co chwilę z różnych kierunków. Po zakończeniu zadania będziesz miał dostęp do warsztatu wewnątrz budynku.