Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island poradnik Dead Island

Pierwsza głowa cerbera

Zleceniodawca: Garett Grant - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Garett Grant

Poziom trudności: Średni

Nagroda: 1500 PD, Pieniądze

Włącz 4 głośniki w dzielnicy biedoty

1 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wykonaniu misji Komunikat dla mas - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wykonaniu misji Komunikat dla mas.

Garett (1) poinformuje Cię #1, że pomimo puszczonego nagrania, nad miastem nic nie słychać gdyż głośniki są powyłączane. Aby dotrzeć do pierwszego głośnika wdrap się po drabinie na budynek naprzeciw stacji nadawczej (2) #2.

2 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Nim przejdziesz po kładce (3) na sąsiedni budynek musisz pozbyć się rezydujących tam bandytów #1 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Nim przejdziesz po kładce (3) na sąsiedni budynek musisz pozbyć się rezydujących tam bandytów #1. Po oczyszczeniu dachów możesz bezpiecznie włączyć głośnik (4) #2.

3 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Musisz powrócić i zejść na ulicę po tej samej drabinie, którą wszedłeś na górę - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Musisz powrócić i zejść na ulicę po tej samej drabinie, którą wszedłeś na górę. Drugi głośnik znajdziesz kawałek dalej. Wdrap się na dach pierwszego budynku (5) #1, następnie przejdź po kładce na budynek sąsiedni i stamtąd drabiną na dół #2, gdyż kolejny głośnik znajduje się nie na budynku, a na ziemi lecz jest ogrodzony.

4 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Ponownie wyjdź po drabinie i z tego samego budynku możesz przedostać się na kolejny (7) #1 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Ponownie wyjdź po drabinie i z tego samego budynku możesz przedostać się na kolejny (7) #1. Tym razem natrafisz na kilku szwendaczy oraz na zbira. Gdy zombie padnie włącz trzeci głośnik (8) #2.

5 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Ostatni głośnik znajdziesz kilka budynków dalej (9) - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Ostatni głośnik znajdziesz kilka budynków dalej (9). Aby się dostać na dach musisz wykorzystać stojące na drodze rusztowanie #1. Na górze natrafisz na dwóch samobójców #2, jeden tuż przy głośniku. Po włączeniu czwartego głośnika powróć do Garetta (1) i poinformuj go o zakończonym zadaniu.