Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Druga głowa cerbera

Zleceniodawca: Garett Grant - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Garett Grant

Poziom trudności: Średni

Nagroda: 1500 PD, Pistolet

Włącz 4 głośniki w dzielnicy wschodniego nadbrzeża

1 - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Do zadania możesz przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu misji Pierwsza głowa cerbera - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Do zadania możesz przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu misji Pierwsza głowa cerbera.

Twoim kolejnym zadaniem, które zleci Ci Garett (1) #1, jest aktywowanie kolejnych czterech głośników, tym razem w dzielnicy wschodniego nadbrzeża. Dotarcie do pierwszego głośnika wymaga wdrapania się wpierw na sąsiedni budynek (2) #2, który otoczony jest nieumarłymi, możesz również natknąć się na tarana.

2 - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Przejdź po budynku na drugą stronę, gdzie musisz przeskakiwać po części rusztowania (3) #1, a na koniec przeskoczyć z drewnianej kładki - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Przejdź po budynku na drugą stronę, gdzie musisz przeskakiwać po części rusztowania (3) #1, a na koniec przeskoczyć z drewnianej kładki. W pobliżu głośnika leży kilku szwendaczy - gdy ich zabijesz uruchom głośnik (4) #2.

3 - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Drabinę prowadzącą na kolejny budynek znajdziesz od strony wybrzeża (5) #1 - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Drabinę prowadzącą na kolejny budynek znajdziesz od strony wybrzeża (5) #1. Aby dotrzeć do głośnika musisz przejść na drugą stronę budynku i przejść bocznymi kładkami (6) #2.

4 - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Budynek z trzecim głośnikiem to opuszczony dom, na który nie musisz się wpisać - Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Budynek z trzecim głośnikiem to opuszczony dom, na który nie musisz się wpisać. Włącznik znajdziesz z tyłu budynku (7) #1. Musisz wpierw poprzestawiać skrzynki, aby móc wczołgać się pod rusztowaniem. Ostatni głośnik znajduje się na murku (8). Na końcu murku znajdziesz skrzynie, po których możesz się wdrapać aby wskoczyć na mur #2. Po włączeniu czwartego głośnika powróć do Garetta (1) i poinformuj go o zakończonym zadaniu.