Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Twarda materia

Zleceniodawca: Frank - Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Frank

Poziom trudności: Średni

Nagroda: 8500 PD, Skorpion

Przynieś do laboratorium alun glinowo-potasowy

1 - Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Franka znajdziesz w jednym z pomieszczeń wewnątrz bloku A2 #1 - Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Franka znajdziesz w jednym z pomieszczeń wewnątrz bloku A2 #1. Mężczyzna poprosi Cię o przyniesienie pewnego związku chemicznego, który jest niezbędny do badań. Musisz opuścić budynek laboratorium i obejść go od strony północnej, gdzie znajdziesz bramkę (1) #2.

2 - Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Idź cały czas prosto eliminując kolejnych szwendaczy na swej drodze - Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Idź cały czas prosto eliminując kolejnych szwendaczy na swej drodze. Dotrzesz do bramki, którą możesz przejść wchodząc na żółte skrzynie ustawione jedna na drugiej #1. Przejdź przez drzwi do magazynu (2) - natkniesz się tam na trzech szwendaczy. Nim podniesiesz kanister otwórz główną bramę zrzucając blokującą drzwi deskę #2.

3 - Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Wraz z płynem #1 udaj się z powrotem do Franka #2 i postaw tuż obok drzwi - Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Wraz z płynem #1 udaj się z powrotem do Franka #2 i postaw tuż obok drzwi. Jeśli natrafisz na drodze na jakieś zombie musisz odrzucić kanister i rozprawić się z nieumarłymi, gdyż nie jesteś w stanie używać broni jednocześnie coś niosąc.