Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island

Ostatnia wola

Zleceniodawca: Terrence Barker - Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Terrence Barker

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 1500 PD, Pieniądze

Przekaż rodzinie Terrence'a jego ostatnią wolę i testament

1 - Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Półmartwego Terrencea znajdziesz przy jednym z garaży (1) #1 - Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Półmartwego Terrence'a znajdziesz przy jednym z garaży (1) #1. Umierający mężczyzna poprosi Cię byś zaniósł jego testament jego rodzinie. Zadanie jest bardzo łatwe i polega na powrocie do kościoła (2) - Raymonda znajdziesz w górnej części #2 (schody znajdziesz tuż przy wejściu). Otrzymasz od niego nagrodę, zadanie dobiegnie końca.

Bezbożne stworzenia

Zleceniodawca: Frank

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 1500 PD, Pieniądze

Oczyść z żywych trupów teren przed przepompownią

2 - Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Misja dostępna jest dopiero po wykonaniu zadania Utopione nadzieje - Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Misja dostępna jest dopiero po wykonaniu zadania Utopione nadzieje.

Franka znajdziesz tuż przy wejściu do przepompowni #1. Twoje zadanie jest bardzo łatwe - kiedy tylko opuścisz kompleks zostaniesz zaatakowany przez większą grupkę zombiaków #2. Musisz się ich pozbyć. Dobrym pomysłem jest rzucenie koktajlu mołotowa póki są w większej grupce i znajdują się w większej odległości od Ciebie. Gdy uporasz się ze wszystkimi powróć do Franka, od którego otrzymasz nagrodę.