Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry

Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry

Return to Castle Wolfenstein to sequel legendarnej gry akcji, praktycznie pierwszego przedstawiciela gatunku FPS - Wolfenstein 3D - Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry

Wprowadzenie

Return to Castle Wolfenstein to sequel legendarnej gry akcji, praktycznie pierwszego przedstawiciela gatunku FPS - Wolfenstein 3D. Akcja przenosi nas w czasy II Wojny Światowej, gdzie wcielamy się w postać agenta B.J. Blazkowicza. Już od samego początku wszystko wygląda źle - nasz bohater jest zamknięty w jednej z cel nazistowskiego zamku Wolfenstein. Wokoło panoszy się zbuntowany owoc niemieckich naukowców - super żołnierze, tajna broń która miała przechylić szalę wojny na ich stronę, a obróciła się przeciwko własnym stwórcom. Poruszamy się po kilku wielkich poziomach. W nich napotykamy wielu wymagających przeciwników. Każdy z nich odznacza się dobrą sztuczną inteligencją, dzięki której na porządku dziennym są sytuacje gdy wróg odrzuca nasz granat, chowa się za przeszkodami, itp.

Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał broni, między innymi karabin maszynowy M40, granaty, miotacz płomieni, itp. Czeka nas więc nie lada wyzwanie, wiele walki, eksploracje licznych tuneli i komnat, w sumie wszystko to co niegdyś stanowiło o sukcesie Wolfensteina oprawione w nowoczesną grafikę i pełne bajerów. Wprowadzono zaawansowany system symulacji odniesionych obrażeń ludzkiego ciała. Gra wykorzystuje osławiony silnik graficzny Quake III, a zarazem oferuje niezapomniany klimat pierwowzoru.

Informacje o Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry

Autor : Krzysztof Sukkub Szulc

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 30, ilustracje: 204 .

Popularne strony w Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry

Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162016Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162015Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162014Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162013Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162012Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162011Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162010Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162009Return to Castle Wolfenstein - screen - 2009-08-27 - 162008

Komentarze Czytelników (24)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
14.05.2002 10:10
zanonimizowany12730
1
Junior

Ten sekret jest najbardziej pojebana rzecza jaka widzialem a w gry wideo gram juz pare lat. Niemniej nie nazekam, kiedy po miesiacu znalazlem rozwiazanie (uwzialem sie ze znajde sam) to ojciec w nagrode kupil mi gre:)))

29.10.2002 04:51
😱
odpowiedz
zanonimizowany39905
1
Junior

Nikt by tego nie przeszedł gdyby trzymał się wskazówek tu podanych. Przede wszystkim musisz rozwalić wszystkie potencjalne źródła alarmów (megafony np. na wieżach strażniczych i takie skrzynki, którymi hitlerowcy uruchamiają alarm - na pewno nie raz widziałeś jak to robią :-)) Jeśli chodzi o secret to radzę być ostrożnym, bo mi się zdażyło że nie mogłem wyjść z niego, bo od razu facet przy bramie (którego nie możemy zabić) uruchamiał alarm.

29.02.2004 10:49
odpowiedz
rothon
38
Malleus Maleficarum

Nie poddoba mi sie ten poradnik. "Zabijamy Niemca, idziemy do bramy, pod zadnym pzorem nie zabijamy Niemca..." itd. Ale jak to wszystko zrobic? Poradnik to odpowiedz na pytanie co robic i jak robic. 2 z plusem w skali od 2 do 5. Mialem probelm z wartownikiem przy bazie rakietowej (zreszta, mam nadal). Za zadne skarby nie udawalo mi sie go minac tak, by nie wlaczyl alarmu. A zabic nie moglem. Poradnik powiedzial jednynie "Pod zadnym pozorem nie zabijamy Niemca". Tez mi rada. Sam to wiem. Ale jak go ominac? Za kiblem, za magazynem, za plotem, za lasem? Jak?

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-15 05:48:55]

29.02.2004 10:58
Conroy
😍
odpowiedz
Conroy
77
Legend

Macie racje. To tak jakbym ja zrobił poradnik do Quake`a - "Żeby wygrać trzeba zabić przeciwników."

:/

02.03.2004 22:59
odpowiedz
zanonimizowany151023
1
Junior

do dupy taka pomoc

14.03.2004 16:13
odpowiedz
zanonimizowany145016
0
Legend

słaby ten poradnik

14.03.2004 16:20
odpowiedz
zanonimizowany145016
0
Legend

ja też nie mogłem tego przejść ale znudziło mnie to i przestałem grać a gra na początek mi sie podobała ale przez tą plansze trupami już mniej

18.03.2004 15:39
😉
odpowiedz
zanonimizowany109176
2
Junior

Powiedz z czym masz problem.Postarm ci się pomóc

18.03.2004 15:42
cycu2003
👍
odpowiedz
cycu2003
179
Legend

dla mnie kultowa gra

18.03.2004 15:50
odpowiedz
zanonimizowany109176
2
Junior

cycu przeszedłeś całą grę?

18.03.2004 15:51
zarith
odpowiedz
zarith
201

po co w ogóle poradnik do tej gry, jest przecież prosta jak konstrukcja cepa... jedyne problemy, jakie z nią miałem, były natury raczej manualnej, czyli typu 'jak zabić bossa na końcu'

18.03.2004 15:54
odpowiedz
Seboos
0
Generał

Poradniki do fpp ..hmm niedlugo bedzie poradnik do gry w fifa ;p

18.03.2004 15:54
odpowiedz
zanonimizowany109176
2
Junior

Ja jesem w przedostatniej misji prawie na końcu

28.03.2004 18:17
😍
odpowiedz
zanonimizowany157569
1
Junior

niech ktoś mi powie jak przejść ostatnią plansze prosze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28.03.2004 18:21
bone_man
odpowiedz
bone_man
173
Omikron Persei 8

Teraz juz Ci nikt nie powie, jak przejsc.

28.03.2004 18:24
Sizalus
odpowiedz
Sizalus
169
Legend

Wow tym drugim postem hermin mnie zaskoczyl. Chyba najdluzszy post w jego egzystencji na GOL-u.

28.03.2004 21:10
odpowiedz
Dagger
47
Legend

==>Sizalus
I w dodatku zawiera uzasadnienie

Co do ostatniego bossa to byłem juz tak znudzony tą grą że wrzuciłem sobie GOD mode żeby z nim skończyć.
Nie wiem jak w multi ale RTCW w singlu to niestety zmarnowany pomysł.

06.01.2008 21:49
odpowiedz
zanonimizowany523057
1
Junior

jak pokonać 2 bossa super soldiera najsilniejszego i jaką bronią moje gg to 3110707 podpowiedzi prosze pisać tam a jeżeli ktoś nie ma gg to na tej stronie.dzieki za pomoc

07.01.2008 11:44
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

kolino

Tego kolesia też bardzo trudno pokonać. Niezwykle wytrzymały, posiada zabójczą broń - może to być karabin Venom albo wyrzutnia rakiet. Z tym ostatnim można jeszcze jakoś sobie poradzić (stanąć za rogiem tak, by robot celując w ciebie strzelał w ścianę), ale z pierwszym taryfy ulgowej niestety nie ma. Sposób z celowaniem w kawałek ręki lub nogi za pomocą Mausera czasami się sprawdza, jednak znacznie rzadziej - znacznie częściej przyjdzie ci odbyć z robotem spotkania twarzą w twarz. Wtedy musisz użyć znacznie mocniejszych argumentów. Masz właściwie dwie możliwości - Venom albo Panzerfaust (ten ostatni kilka razy). Tak czy siak robot cię zrani, więc po walce lepiej poszukaj apteczek.

31.08.2008 21:10
😜
odpowiedz
zanonimizowany521720
46
Generał

~Vidos ale zerżnołeś swoją wypowiedź z recenzji wolfensteina z portalu o2 hahaha

03.03.2009 12:20
😒
odpowiedz
zanonimizowany624071
1
Junior

Witam wszystkich powiedzcie mi jak przejsc wolfensteina na planszy z tym cmentarzem całkiem na początku bo nie mam pojęcia jak to zrobic i juz mnie to wkurza a fajna gierka jest podaje meila bujaczek@o2.pl z góry dzięki

03.05.2009 20:57
odpowiedz
zanonimizowany521720
46
Generał

niektore sekrety sa ciezkie do przejscia , ale dalem rade przejsc cala gierke , bardzo fajna ale trzeba kombinowac, to nie gra dla laikow

23.01.2016 20:19
odpowiedz
ptaku32
1
Junior

witam, mam problem z kodami mianowicie nie chcą działać dlaczego?

01.07.2017 00:53
odpowiedz
Skywalker_3000
25
Chorąży

"Zacina się"? Co z debilizm ze strony piszącego poradnik. Sten ani Venom się nie zacinają tylko się przegrzewają i musimy dać im czas na to by mogły ostygnąć zanim znowu zaczniemy strzelać. : P