The Next Big Thing - poradnik do gry

The Next Big Thing - poradnik do gry

The Next Big Thing - poradnik do gry

Poradnik do The Next BIG Thing przeprowadzi Cię przez meandry zwariowanej fabuły tej sympatycznej produkcji. Podzielony jest na sześć części, odpowiadających rozdziałom w grze, i wiele podrozdziałów, zawierających wskazówki do konkretnych zadań.

Kursor na wszystkich aktywnych obiektach domyślnie przybiera kształt oka. By zmienić go na rękę (zbieranie znajdziek), dymek (rozmowa) czy trybik (manipulacja przedmiotami), trzeba kliknąć PPM. W ekwipunku z kolei automatycznie przyjmuje postać ręki, warto jednak przekształcać go w oko i badać obiekty w zbliżeniu - otrzymasz wtedy dodatkowe informacje, a czasem również i przedmioty.

Dostępne opcje pojawiają się po najechaniu kursorem w górę ekranu. Znajdziesz tam (od lewej): pomoc (F1), aktywne punkty (F2), inwentarz (Tab), zadania (F3) i menu (F4). Rozpoczynając zabawę, zakładasz profil opatrzony awatarem (postacie z gry), nickiem i hasłem. Trzeba też wybrać jeden z 3 stopni trudności: niski (dostępna pomoc i aktywne punkty), średni (aktywne punkty włączone, pomoc wyłączona) lub wysoki (pomoc i aktywne punkty wyłączone).

W menu po prawej, przy Twoim awatarze, widnieją trzy wskaźniki. Dwie pierwsze linie obrazują korzystanie z podpowiedzi narratora i ujawniania aktywnych punktów. Na początku są pełne, natomiast w miarę używania wspomnianych opcji kurczą się. Ostatnia prezentuje realizację zadań w grze i na początku jest pusta, zapełnia się w miarę postępu rozgrywki. Możesz też sprawdzić swoje statystyki, ujęte w raczej żartobliwej formie.

Dwukrotny klik LPM przyspiesza przechodzenie do lokacji oraz samych bohaterów, materializują się oni wówczas we wskazanym miejscu. Pojedynczy klik przewija dialogi. Zbierane przedmioty wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek pogrubieniem.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Informacje o The Next Big Thing - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 13, ilustracje: 187 .

Popularne strony w The Next Big Thing - poradnik do gry

The Next Big Thing - screen - 2011-03-15 - 205234The Next Big Thing - screen - 2011-03-15 - 205233The Next Big Thing - screen - 2011-03-15 - 205232The Next Big Thing - screen - 2011-03-15 - 205231The Next Big Thing - screen - 2011-02-23 - 203636The Next Big Thing - screen - 2011-02-23 - 203634The Next Big Thing - screen - 2011-02-23 - 203633The Next Big Thing - screen - 2011-02-10 - 202619The Next Big Thing - screen - 2011-01-27 - 202026