Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przed premierą 6 maja 2014, 12:28

autor: Luc

Call of Duty: Advanced Warfare - strzelanina nowej generacji

Po mocno wtórnym i chłodno przyjętym Ghosts, Activision stawia na rozwiązania rodem z powieści science-fiction. Czy zmiany w Advanced Warfare będą na tyle duże, aby przywrócić marce jej dawną świetność?

Przeczytaj recenzję Recenzja gry Call of Duty: Advanced Warfare - CoD wkracza w przyszłość

Owiane tajemnicą są także pozostałe warianty zmagań w Advanced Warfare. Choć Sledgehammer Games przyznało, iż w finalnej wersji znajdzie się tryb współpracy, wciąż nie mamy pojęcia, jaką formę przybierze. Dotychczasowe doświadczenie nakazuje zakładać, iż ponownie otrzymamy czteroosobowe zmagania przeciwko hordom bliżej nieokreślonych przeciwników, miejmy jednak nadzieję, że twórcy pójdą za ciosem i wraz z nową mechaniką rozgrywki zafundują nam coś bardziej odkrywczego.

Call of Duty: Advanced Warfare - strzelanina nowej generacji - ilustracja #1
Lecę, bo chcę. Lecę, bo egzoszkielet niesie mnie…

Kevin Spacey jak żywy

Call of Duty: Advanced Warfare - strzelanina nowej generacji - ilustracja #2

Kevin Spacey, uznany aktor, który użyczył głosu oraz twarzy Jonathanowi Ironsowi, na potrzeby Advanced Warfare nagrywał sesje w specjalnym studio, pozwalającym na nowatorskie uchwycenie mimiki. Zastosowany w tym przypadku performance capture oprócz nowego Call of Duty ma ponoć także znaleźć się w kręconym właśnie Avatarze 2.

W kwestii nowości nie sposób nie wspomnieć o samej oprawie graficznej. Gra powstaje docelowo na całkowicie świeżym silniku, co zapewnić ma nie tylko nowe doznania wizualne oraz nieomal fotorealistyczne tekstury, ale i bardzo zaawansowaną mimikę twarzy. Ile z tych zapewnień przetrwa do finalnej wersji nie jesteśmy w stanie przewidzieć, ale na dotychczasowych materiałach Advanced Warfare wygląda imponująco, choć z pewnością daleko mu do prawdziwie next-genowej jakości. Sama gra ukaże się w wersji na PC, PS3, PS4, Xbox 360 oraz Xbox One (dwie ostatnie platformy jako pierwsze otrzymają DLC). Nad produkcją tytułu na komputery stacjonarne oraz konsole nowej generacji czuwa oczywiście Sledgehammer Games, jednak prace nad konwersją pod kątem starszych platform Sony i Microsoftu powierzono innemu deweloperowi. Pomimo braku jednoznacznego komunikatu, bazując na dotychczasowych informacjach, możemy być bardziej niż pewni, iż zadanie to trafiło w ręce High Moon Studios, znanego z serii gier Transfomers oraz całkiem znośnego Deadpoola.

Luc | GRYOnline.pl

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Graliśmy w Metro Exodus i wiemy, czym tak naprawdę jest nowe Metro
Graliśmy w Metro Exodus i wiemy, czym tak naprawdę jest nowe Metro

Przed premierą

W nowym Metrze metra nie ma, ale też jest... wiecie, tak samo jak z bunkrami. Artiom po całym życiu spędzonym w tunelach moskiewskiej kolei podziemnej wyrusza w podróż po Rosji pociągiem i to rodzi pytanie, czy to jeszcze jest Metro?

Graliśmy w Resident Evil 2 – klasyk odnowiony niemal nie do poznania
Graliśmy w Resident Evil 2 – klasyk odnowiony niemal nie do poznania

Przed premierą

Lepsze zazwyczaj jest wrogiem dobrego – a przy nowej wersji Resident Evil 2 Capcom zamierza dość sporo namieszać w formule pierwowzoru. Po zagraniu w nowego Residenta jestem jednak przekonany, że Japończycy wiedzą, co robią.

Graliśmy w Metro Exodus – słowiańskie postapo nie wybacza
Graliśmy w Metro Exodus – słowiańskie postapo nie wybacza

Przed premierą

Metro nie wybacza. To trudna gra, musimy przechodzić ją uważnie, bo inaczej będzie nam ciężko. Pojechaliśmy do Londynu, żeby jeszcze przed targami E3 zobaczyć jak się ma słowiańska postapokalipsa od 4A Games.