Scrolls - nowa karcianka od twórców Minecrafta
Kolejnym po Minecraftcie projektem studia Mojang jest karcianka Scrolls. Czy powtórzy olbrzymi sukces komercyjny debiutanckiej gry tego zespołu?
Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

Głębia rozgrywki w Scrolls kryje się głównie samych kartach, ich odpowiednim wykorzystywaniu oraz we właściwym ułożeniu talii. Ten ostatni aspekt jest niezwykle ważny i większość graczy będzie spędzać długie godziny na dobieraniu kart i decydowaniu, które z nich zabrać, a które zostawić. W decku musi znaleźć się minimum czterdzieści zwojów, a jednocześnie możemy w niej posiadać maksymalnie trzy konkretnego typu. Gra pozwoli na komponowanie wielu talii, a pojedyncze karty będą mogły wchodzić w skład wielu naszych zestawów. Oczywiście dla początkujących przygotowane zostaną gotowe układy.

Sama mechanika walki nie jest skomplikowana. Większość postaci atakuje wzdłuż planszy, celując w naprzeciwległy posąg przeciwnika, niezależnie od tego, jak daleko się od niego znajduje. Dlatego niezwykle istotne jest blokowanie drogi do własnych posągów postaciami lub strukturami. Całość została zaprojektowana tak, aby starcia były dynamiczne i nie trwały zbyt długo. Najlepszym przykładem jest tu przenoszenie siły ataków. Jeśli cios zada więcej obrażeń niż przeciwnik ma punktów życia, to po jego zabiciu pozostałe punkty ataku zranią stojącego za nim wroga.
Adrian Werner | GRYOnline.pl
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie