Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 października 2011, 12:49

autor: Amadeusz Cyganek

Graliśmy w Syndicate! - tryb jednoosobowy

Powrót wielkiej legendy sprzed lat to operacja obarczona wysokim ryzykiem – czy Syndicate w formie dynamicznego FPS-a zostanie przyjęty przez graczy z otwartymi ramionami?

Przeczytaj recenzję Syndykat, czyli jatka rodem z F.E.A.R. - recenzja gry Syndicate

Artykuł powstał na bazie wersji X360.

Remake kultowej strategii sprzed kilkunastu lat i to w postaci dynamicznej strzelanki to chyba jedna z ostatnich rzeczy, jakich można się było spodziewać. Jak widać, dawne hity nadal mają ogromną moc przyciągania – tworzony w zaciszu szwedzkiego studia Stabreeze Syndicate będzie historią czterech wielkich syndykatów opowiedzianą w zupełnie innym stylu. Powtórzenie sukcesu wielkiej legendy teoretycznie wydaje się niemal niewykonalne – autorzy zapowiadają jednak, że ich produkcja przyniesie rewolucję na miarę hitu studia Bullfrog. Czy są ku temu jakiekolwiek podstawy?

Podczas londyńskiej imprezy EA mieliśmy możliwość rozegrania misji Executive Search – fragment ten możecie zobaczyć na niedawno wypuszczonym do sieci filmiku. Zupełnie inaczej sytuacja przedstawia się jednak w momencie, gdy uczestniczy się w zabawie samemu. Syndicate to przede wszystkim niezwykle zróżnicowany FPS – choć naszym nadrzędnym celem pozostaje oczywiście likwidowanie uprzykrzających nam życie grup przeciwników, w trakcie rozgrywki robimy także sporo innych rzeczy. Pole do popisu otwiera szeroki wachlarz zdolności specjalnych określanych mianem „breach”. Dzięki nim możemy wkraczać do umysłu naszych przeciwników i zmuszać ich do wykonywania kontrolowanych przez nas czynności – doskonałym przykładem jest tu moment, w którym strażnik podczas przesłuchania zabija pod naszym wpływem wszystkie znajdujące się w pokoju osoby.

STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

Przed premierą

W jednym z „fałszywych” zakończeń gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater wyraża życzenie: „Chcę, by Zona zniknęła”. I rzeczywiście, cykl, który dał nam Strefę, zaginął na lata – aż teraz nagle zapowiedziano jego kontynuację. Czy to może się udać?

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.