Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 20 września 2010, 07:47

autor: Maciej Śliwiński

Football Manager 2011 - przed premierą - Strona 3

Po zawieszeniu prac nad Championship Managerem nowa gra z serii Football Manager o palmę pierwszeństwa będzie konkurować tylko z FIFA Managerem i w tym boju jak zwykle ma kilka nowych, solidnych argumentów.

Koniec wakacji i okresu transferowego to jednocześnie początek wielkich emocji dla fanów piłki nożnej. Po pierwsze startują wszystkie najmocniejsze ligi, po drugie do sieci trafiają pierwsze informacje o piłkarskich grach zapowiedzianych na ostatnie miesiące tego roku. Wśród nich znalazło się sporo wiadomości na temat niekwestionowanego króla piłkarskich strategii, Football Managera 2011, który na sklepowych półkach powinien wylądować w październiku tego roku. Po zawieszeniu prac nad Championship Managerem gra SI Games o palmę pierwszeństwa będzie konkurować tylko z FIFA Managerem i w tym boju jak zwykle ma kilka nowych, solidnych argumentów.

Główny ekran z podsumowaniem menadżerskich informacjinie ulegnie większym zmianom.

Tradycyjnie zespół SI Games przygotował dla najnowszej edycji serię zmian i usprawnień. Część z nich może znacznie wpłynąć na rozgrywkę, pozostałe to raczej kosmetyka słynącej ze szczegółowego i wiernego odwzorowywania piłkarskich realiów gry. Wśród nowości, które zagoszczą w Football Managerze 2011, za najbardziej istotną można uznać stworzony praktycznie od nowa system negocjowania kontraktów i transferów do prowadzonego przez nas klubu. Znacznie wzrośnie rola agentów piłkarskich, którzy nie będą już ograniczać się do suchych propozycji kontraktu dla swojego gracza. Prowadząc zespół i zabiegając o nowych zawodników, natrafimy na agentów o różnych typach osobowości, a co za tym idzie – podchodzących do rozmów w różnorodny sposób. Część przedstawicieli, reprezentujących interesy piłkarzy, będących potencjalnym wzmocnieniem naszego klubu, do negocjacji podejdzie w sposób otwarty i gotowi będą dyskutować wszelkie propozycje. Inni postawią wygórowane wymagania, starając się uzyskać jak najlepszy kontrakt dla swojego klienta, nadwyrężając przy tym znacznie nasz budżet płac. Znajdą się także agenci oceniający realnie możliwości finansowe tak zespołu, jak i gracza. Według producentów Football Managera 2011 typów osobowości agentów ma być w grze pięć i powinno to zapewnić znacznie bardziej realne odwzorowanie transferowych realiów.

Tym bardziej, że nawet naprawdę korzystna propozycja dla piłkarza i spełnienie wszystkich stawianych warunków mogą okazać się niewystarczające do przeprowadzenia transferu. Jeśli w trakcie rozmów piłkarz, będący już jedną nogą w naszej szatni i w wyjściowej jedenastce, otrzyma lepszą ofertę, może się zdarzyć, że bez słowa pożegnania z niej skorzysta. Nowy system negocjacji kontraktów uzupełnią również dodatkowe klauzule możliwe do zaoferowania graczom. Obok tych znanych z poprzednich wersji w Football Managerze 2011 będziemy mogli kusić zawodników, obiecując im między innymi dodatkowe premie za zakończenie rozgrywek z tytułem drużyny roku czy za pobicie rekordu występów w klubowych barwach – docelowo w grze pojawi się 12 nowych zapisów w kontraktach.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Przed premierą

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

Przed premierą

W jednym z „fałszywych” zakończeń gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater wyraża życzenie: „Chcę, by Zona zniknęła”. I rzeczywiście, cykl, który dał nam Strefę, zaginął na lata – aż teraz nagle zapowiedziano jego kontynuację. Czy to może się udać?

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.