Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 16 października 2001, 10:01

autor: Karol Papała

Zoo Tycoon - zapowiedź - Strona 3

Na kanwie popularności takich gier strategiczno-symulacyjnych jak Rollercoaster Tycoon czy SimCoaster, Microsoft zrobił symulację ZOO. Gracz wciela się w rolę zarządcy ZOO, zajmującego się wszelkimi aspektami działalności tego specyficznego parku rozrywki

Przeczytaj recenzję Zoo Tycoon - recenzja gry

Całą rozgrywkę będziemy obserwować, w jakże popularnym dla tego gatunku gier, rzucie izometrycznym. Jego zalety, prostotę i doskonałość mieliśmy już okazję podziwiać w wielokrotnie wspominanym tutaj RollerCoaster Tycoon. To właśnie dzięki takiej „technologii”, autorzy gry uzyskają wspaniałe efekty graficzne, przedstawienie zwierząt, gości, budynków oraz niezwykle popularną możliwość oglądania całej akcji z czterech różnych perspektyw.

Jeżeli już mowa o tym co się będzie dziać na ekranie, to nie myślcie sobie, że zwierzęta będą tylko odpoczywać w klatkach, a goście chodzić po alejkach. Jak zapowiadają twórcy, po zwierzętach możemy „oczekiwać” między innymi skakania, zabaw, spożywania posiłków, turlania, robienia fikołków oraz chodzenia z miejsca na miejsce. Wszystko po to, aby goście naszego parku, którzy będą robić zdjęcia, kupować jedzenie, a przede wszystkim podziwiać zwierzęta, byli zadowoleni i z pustym portfelem wracali do swoich domów.

Co do ścieżki muzycznej i efektów dźwiękowych można być w zasadzie pewnym, że nie należy się spodziewać czegoś niedopracowanego i niedokończonego. Dzisiejsze gry oferują nam niesamowitą muzykę oraz brzmienie z naszych głośników i słuchawek, więc o jakiejkolwiek wpadce w tej dziedzinie nie może być mowy.

Podsumowując nadchodzący produkt autorstwa firm Microsoft i Blue Fang, można spokojnie stwierdzić, że zapowiada się syta uczta dla wszystkich graczy komputerowych. Jak zapewniają twórcy, czego na pewno nie przekazuje ten tekst i załączone zdjęcia, Zoo Tycoon posiada niesamowitą grywalność i to specyficzne „coś”, nie pozwalające nam oderwać się od komputera i powodujące, że nawet po skończonej kilka razy grze, chce się w nią zagrać ponownie.

Karol „Terf Caednom” Papała

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.