Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 lipca 2008, 09:30

autor: Mikołaj Królewski

Mortal Kombat vs DC Universe - zapowiedź - Strona 4

Mortal Kombat vs DC Universe? Środowisko graczy jest podzielone. Fani smoczej sagi uważają ten pomysł za kompletne nieporozumienie. Są jednak tacy, którzy twierdzą, że być może taki zabieg pozwoli ewoluować tej krwawej niegdyś bijatyce.

Kilka miesięcy temu w sieci pojawił się plakat przedstawiający zwrócone do siebie wrogo facjaty Sub-Zero i Batmana. Internetowe fora zawrzały. Większość graczy była przekonana, że to zwykły fan-art lub czyjś głupi żart. Sam też tak myślałem, dopóki nie zobaczyłem oficjalnego trailera i nie przeczytałem wywiadu z ojcem serii Mortal Kombat, Edem Boonem. O ile byłem w stanie przełknąć takie cross-overy, jak Marvel vs Capcom czy Capcom vs SNK, to zestawienia np. Liu Kanga z Lobo nie jestem w stanie sobie wyobrazić i uważam, że może to być gwóźdź do trumny dla gier spod znaku smoka. Zanim jednak postawimy krzyżyk nad tą produkcją, otrząśnijmy się z pierwszego szoku i przyjrzyjmy, co ma ona graczom do zaoferowania, zwłaszcza że ma to być najbardziej innowacyjna część od czasu Deadly Alliance.

Miłość od pierwszego wejrzenia...

Historia konfliktu pomiędzy dwoma uniwersami jest cały czas objęta ścisłą tajemnicą. Wiemy jedynie, że została napisana przez twórców komiksów: Jimmy'ego Palmiotti, autora Batman: Legend of the Dark Knight i Justina Graya, odpowiedzialnego za Painkiller Jane. Boon powiedział jedynie, że do spotkania obu stron doprowadził wielki kataklizm, który dodatkowo uwolnił magiczne siły. W zależności od tego, za którą stroną się opowiemy, poznamy wydarzenia z jednej z dwu perspektyw. Możemy być jednak pewni, że najnowszy Mortal Kombat nie pokaże kolejnej fazy konfliktu pomiędzy dwoma wymiarami, a Shao Kahn, Shang Tsung czy Quan Shi nie zorganizują następnego turnieju o los królestwa ziemskiego.

Wspomniane magiczne siły, oprócz innych skutków ubocznych, pozbawiły nadludzkiej mocy Supermana, dzięki czemu wszyscy wojownicy będą mieli równe szanse. Odpowiednie wyważenie postaci jest elementem, w który Midway ma włożyć nie mniej wysiłku niż Namco w tworzenie kolejnej części Tekkena. Ta równowaga potrzebna jest również przy braniu pod uwagę oczekiwań graczy. Fani serii spod znaku smoka, podobnie jak wielbiciele komiksów, mają swoje ulubione postacie, ich umiejętności, lokacje, ciosy itp. To zmusza do bardzo dokładnego odwzorowania charakterystycznych cech obydwu walczących stron i do spełnienia wszystkich oczekiwań fanów obu frakcji.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Przed premierą

Lato, urlop, własna bryka – My Summer Car brzmi jak lekka, wakacyjna przygoda, ale w rzeczywistości to hardkorowy symulator dla wytrwałych.