Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 lipca 2008, 09:30

autor: Mikołaj Królewski

Mortal Kombat vs DC Universe - zapowiedź - Strona 3

Mortal Kombat vs DC Universe? Środowisko graczy jest podzielone. Fani smoczej sagi uważają ten pomysł za kompletne nieporozumienie. Są jednak tacy, którzy twierdzą, że być może taki zabieg pozwoli ewoluować tej krwawej niegdyś bijatyce.

Możemy spodziewać się krwi, lecz nie w nadmiernych ilościach oraz bardzo dokładnych i szczegółowych uszkodzeń postaci. Ubrania mają się drzeć, na ciele widoczne będą różnego rodzaju otarcia, siniaki, zadrapania itp, a za wszystko ma być odpowiedzialny ultranowoczesny silnik graficzny Unreal 3.0, do którego Midway nabyło prawa. Rzeczywiście Scorpion i Sub-Zero dawno nie wyglądali tak dobrze, a poziom szczegółów widocznych na ich kostiumach jest bardzo wysoki. Podobnie jest z postaciami z uniwersum DC. Graficy odpowiedzialni za postacie starali się połączyć mroczne elementy smoczej serii z dość kolorowym designem komiksowych bohaterów. Fanów na pewno ucieszy fakt, że Midway tworząc wszystkie wirtualne odpowiedniki superbohaterów, wzorowało się na rysunkach Alexa Rossa, jednego z najsłynniejszych rysowników, pracującego w takich firmach, jak Marvel czy właśnie DC house. Powstać ma z tego podobno świetny cross-over, łączący wszystkie elementy mortalowego „Outworld” z charakterystycznymi cechami komiksów wydawanych przez DC. Szczerze w to wątpię.

Kame-kame-haaa! To nie jest Mortal Kombat vs Dragon Ball? Tyle tego robią, że człowiek się gubi.

Jeśli chodzi o tryby gry, to możemy spodziewać się: story mode, vs mode oraz trybu online, o którym twórcy nie chcą się na razie wypowiadać. Nie będzie natomiast mini-gier znanych z poprzednich części, takich jak Puzzle Kombat i Chess Kombat, zapamiętanych z MK Deception.

Na nowo ma zostać zaprojektowany cały system walki. Będzie to debiut ekipy Boona na konsolach nowej generacji, tak więc cały gameplay też musi być „nowej generacji”. Znane z poprzednich części, dwa style walki wręcz i jeden walki bronią znikną na zawsze. W ich miejsce ma pojawić się jeden, ale za to bardzo rozbudowany i bardziej realny. MK vs DC ma pokazać także kilka nowych elementów, które według Midway mają sprawić, że walki staną się bardzo dynamiczne.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.