Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 lipca 2008, 09:30

autor: Mikołaj Królewski

Mortal Kombat vs DC Universe - zapowiedź - Strona 3

Mortal Kombat vs DC Universe? Środowisko graczy jest podzielone. Fani smoczej sagi uważają ten pomysł za kompletne nieporozumienie. Są jednak tacy, którzy twierdzą, że być może taki zabieg pozwoli ewoluować tej krwawej niegdyś bijatyce.

Możemy spodziewać się krwi, lecz nie w nadmiernych ilościach oraz bardzo dokładnych i szczegółowych uszkodzeń postaci. Ubrania mają się drzeć, na ciele widoczne będą różnego rodzaju otarcia, siniaki, zadrapania itp, a za wszystko ma być odpowiedzialny ultranowoczesny silnik graficzny Unreal 3.0, do którego Midway nabyło prawa. Rzeczywiście Scorpion i Sub-Zero dawno nie wyglądali tak dobrze, a poziom szczegółów widocznych na ich kostiumach jest bardzo wysoki. Podobnie jest z postaciami z uniwersum DC. Graficy odpowiedzialni za postacie starali się połączyć mroczne elementy smoczej serii z dość kolorowym designem komiksowych bohaterów. Fanów na pewno ucieszy fakt, że Midway tworząc wszystkie wirtualne odpowiedniki superbohaterów, wzorowało się na rysunkach Alexa Rossa, jednego z najsłynniejszych rysowników, pracującego w takich firmach, jak Marvel czy właśnie DC house. Powstać ma z tego podobno świetny cross-over, łączący wszystkie elementy mortalowego „Outworld” z charakterystycznymi cechami komiksów wydawanych przez DC. Szczerze w to wątpię.

Kame-kame-haaa! To nie jest Mortal Kombat vs Dragon Ball? Tyle tego robią, że człowiek się gubi.

Jeśli chodzi o tryby gry, to możemy spodziewać się: story mode, vs mode oraz trybu online, o którym twórcy nie chcą się na razie wypowiadać. Nie będzie natomiast mini-gier znanych z poprzednich części, takich jak Puzzle Kombat i Chess Kombat, zapamiętanych z MK Deception.

Na nowo ma zostać zaprojektowany cały system walki. Będzie to debiut ekipy Boona na konsolach nowej generacji, tak więc cały gameplay też musi być „nowej generacji”. Znane z poprzednich części, dwa style walki wręcz i jeden walki bronią znikną na zawsze. W ich miejsce ma pojawić się jeden, ale za to bardzo rozbudowany i bardziej realny. MK vs DC ma pokazać także kilka nowych elementów, które według Midway mają sprawić, że walki staną się bardzo dynamiczne.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.