Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 lipca 2008, 09:30

autor: Mikołaj Królewski

Mortal Kombat vs DC Universe - zapowiedź - Strona 2

Mortal Kombat vs DC Universe? Środowisko graczy jest podzielone. Fani smoczej sagi uważają ten pomysł za kompletne nieporozumienie. Są jednak tacy, którzy twierdzą, że być może taki zabieg pozwoli ewoluować tej krwawej niegdyś bijatyce.

Jeśli chodzi o zawodników, to na razie potwierdzone zostały następujące postacie: Sub-Zero, Batman, Liu Kang, The Flash, Scorpion, Catwoman, Shang Tsung, Sonya Blade, Superman. Dwie pierwsze możemy zobaczyć w akcji, oglądając oficjalny trailer. W końcowej wersji ma się znaleźć około 20-22 wojowników, jednak, póki co, nie wiemy, kto to będzie.

Natomiast z aren będziemy mogli podziwiać:

„Hell” znane z Mortal Kombat,
„Gotham Rooftops”, czyli rodzinne miasto człowieka-nietoperza,
„Batcave” - jaskinię Batmana,
lekko zdewastowane „Metropolis".

Co więcej, wszystkie te lokacje mają być wielopoziomowe, odpowiednio szerokie, byśmy mogli przebijać naszym oponentem kolejne ściany, a także odpowiednio wysokie, by upadek z nich był dłuższy i bardziej bolesny.

Pewien niepokój wśród fanów smoczej serii wywołała informacja o niemożności brutalnego zabicia przeciwnika na końcu walki, określanego mianem fatality. Opcja ta od zawsze kojarzona z Mortal Kombat, nie zniknęła jednak bezpowrotnie. Ed Boon - współtwórca słynnego cyklu - zapewnił że gracze będą mogli w widowiskowy i krwawy sposób pozbyć się oponentów. Klasyczne fatality dostępne będzie jednak tylko dla wojowników spod znaku smoka. Bohaterowie ze świata komiksów DC muszą zadowolić się sekwencją o nazwie brutality.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.