Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 3 grudnia 2007, 11:55

autor: Patryk Rojewski

HEI$T - przed premierą - Strona 3

San Francisco. Koniec lat 60. Muzyka The Doors magnetyzuje i rządzi eterem. Olbrzymie okulary, kwiaciaste, luźne koszule, fryzury w stylu afro, spodnie dzwony dyktują modę. Jak widzimy, tło rozgrywki Skoku wymiata.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

San Francisco ma tętnić życiem. Mamy otrzymać ogromną swobodę poczynań. Ma być świetna grafika i wymagająca SI oponentów. Niestety to na razie tylko obietnice, bo z dostępnych screenów niewiele wynika, a już na pewno nie graficzny „miód” czy „żyjące” miasto. Na dziś nie wiadomo również nic na temat dostępnego uzbrojenia czy aut, nad którymi będziemy mogli objąć kontrolę. Panowie z InExile mają jeszcze dużo do zrobienia, a zostały już tylko 3 miesiące do premiery zapowiadanej na luty 2008. Muszą się więc postarać, bo ich Hei$t może nie przeżyć pojedynku z GTA IV. Całość przedsięwzięcia uzupełnia bogaty soundtrack. Kawałki Stonesów, Animalsów czy wspomnianych Doorsów niewątpliwie uprzyjemnią nam zabawę i ułatwią wczucie się w czas.

Ciekawe co jest w bagażniku?

Hei$t zapowiada się na wybuchową mieszankę GTA z Driverem i grami z „Tom Clancy’s” w tytule. Szczegółowe planowanie napadów, korzystanie z umiejętności członków drużyny, uciekający czas, nerwy, na koniec spektakularne, dynamiczne ucieczki. Większością elementów możemy sterować głosem. Do tego dochodzi muzyka gigantów z lat 60. i możemy Hei$ta bardzo pozytywnie zapamiętać. Oby tylko oprawa graficzna sprostała naszym wymaganiom, a obiecane, ciekawe pomysły wypaliły i sprawdziły się w praktyce. W Hei$ta pobawić się będą mogli zarówno posiadacze blaszaków jak i konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3. Jest szansa, że w lutym zrobimy skok po Skok.

Patryk „ROJO” Rojewski

NADZIEJE:

  • ciekawy i rozbudowany element planowania napadów;
  • możliwość kontrolowania zachowania członków naszej drużyny oraz zakładników;
  • trzymające w napięciu, dynamiczne ucieczki;
  • różnorodność misji pobocznych, mających istotny wpływ na misje główne;
  • kontrola głosowa;
  • odjechana ścieżka dźwiękowa.

OBAWY:

  • szata graficzna może nie dać rady;
  • San Francisco może wcale nie być żyjącą własnym życiem metropolią;
  • przez wzgląd na masę czynników, na które musimy uważać – gra może być nieprzyjemnie trudna i momentami wkurzająca;
  • zbyt mało strzelanin (z racji konieczności zachowania ostrożności podczas napadów).
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.