Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 czerwca 2007, 08:02

autor: Krzysztof Gonciarz

Call of Duty 4: Modern Warfare - pierwsze wrażenia - Strona 3

Zostaliśmy zaproszeni do Londynu na zamknięty pokaz Call of Duty 4. Oto wrażenia z tego, co tam zobaczyliśmy.

Dostęp do nowych klas, modeli uzbrojenia oraz perków otrzymywać będziemy wraz z nabieraniem doświadczenia w internetowych bataliach. Jak twierdzi pan Collier – ważne jest, by gra była przystępna nie tylko dla starych wyjadaczy, ale i nowicjuszy, których zbyt szeroki wybór możliwości na samym starcie mógłby nieco odstraszyć. Jeśli chodzi o same rodzaje perków, cóż, wybór brzmi naprawdę interesująco: z tak typowymi ułatwieniami, jak szybsze bieganie czy przeładowywanie kontrastują takie atrakcje, jak możliwość podsłuchiwania kanału komunikacyjnego przeciwnej drużyny, niewidzialność dla radarów, czy umiejętność oddania kilku strzałów w chwili, gdy nasza postać umiera (można nawet popełnić samobójstwo, tym samym odbierając przeciwnikowi fraga). Będzie się działo!

Na ekranie dzieje się tak dużo, że nie sposób wszystko ogarnąć będąc zagłębionym w walkę na śmierć i życie.

Czy zerwanie z konwencją II Wojny Światowej wyjdzie serii na dobre? A w sumie czemu by nie? Wejście Call of Duty na półkę zdominowaną przez spuściznę Toma Clancy to odważny, ale i uzasadniony krok. Gra była tworzona i utrzymywana w sekrecie już od dłuższego czasu, stąd też premierę zapowiedziano jeszcze na ten rok. Halo 3 kontra Call of Duty 4? To będzie naprawdę intensywna jesień dla fanów shooterów oraz posiadaczy Xboksów. Wydawać by się mogło, że H3 jest w tym starciu pewniakiem, z racji swej niezrównanej popularności i sportowego charakteru. Ale, ale. Porównanie bety produkcji Microsoftu oraz tego, co zobaczyliśmy w związku z CoD4, daje dużo do myślenia. Strona wizualna na pewno będzie po stronie Activision. A gameplay? O tym dopiero się przekonamy. Jest na co czekać, to pewne.

Krzysztof „Lordareon” Gonciarz

NADZIEJE:

  • ŚWIETNA oprawa wizualna;
  • innowacje w multiplayerze;
  • najwyraźniej udany skok w czasy współczesne.

OBAWY:

  • czy gra będzie czymś więcej, niż ślicznym shooterem?
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.