Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 27 czerwca 2007, 12:38

autor: Katarzyna Michałowska

Rayman Raving Rabbids 2 - już graliśmy! - Strona 2

Jeśli myślałeś, że przeraźliwy, wwiercający się w mózg i rozsadzający bębenki słuchowe wrzask kórlików na zawsze przepadł gdzieś w otchłani kosmosu, to cóż... MYLIŁEŚ SIĘ!

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

Oprócz wspomnianego trybu World Tour Mode, dostępny będzie także multiplayer, w którym do czterech graczy będzie mogło rywalizować ze sobą w poznanych w trybie single konkurencjach. Twórcy na potrzeby przyszłych tajniaków zabezpieczyli ponad 110 przeróżnych gadżetów i elementów stroju, w które będzie można przebierać zarówno Raymana jak i kórliki, co w sumie da około 540 tysięcy kombinacji.

Znane są już cztery minigierki z nowej serii. Jedną z nich jest kórliczy baseball, w którym pędzący z piłeczką w dłoni futrzak po zaliczeniu trzeciej bazy wykonuje coś na kształt skoku w dal w stronę pałkarza. Nie dane jest mu jednak wylądować, bowiem w trakcie owego lotu otrzymuje soczyste uderzenie pałką, a celem zabawy jest oczywiście posłanie go jak najdalej w przestrzeń. Odpowiednio imponujące odległości nagradzane są pamiętanymi z pierwszej serii ikonkami przedstawiającymi uniesiony kciuk czy puchar.

No, no – ilu dziś chętnych do wybielania zębów.

Bardzo zabawna jest rozgrywka polegająca na karmieniu kórliczego Ojca Chrzestnego coraz większymi hamburgerami. Kelnerzy w dość szybkim tempie pojawiają się jednymi drzwiami i starając się wyrobić na zakręcie, gonią do siedzącego na końcu sali mafioza, po czym drugimi drzwiami powracają do kuchni. Oczywiście, po drodze obijają się o siebie, wytrącając sobie kanapki, a nawet wypadając z tarasu wraz ze zdobiącymi go kwiatami doniczkowymi. Nie jest łatwo sterować takim obciążonym piętrowym burgerem kórlikiem.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.