Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 27 czerwca 2007, 12:38

autor: Katarzyna Michałowska

Rayman Raving Rabbids 2 - już graliśmy! - Strona 4

Jeśli myślałeś, że przeraźliwy, wwiercający się w mózg i rozsadzający bębenki słuchowe wrzask kórlików na zawsze przepadł gdzieś w otchłani kosmosu, to cóż... MYLIŁEŚ SIĘ!

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

W przeciwieństwie do poprzedniego spotkania z kórlikami teraz będziemy mieli szansę dowiedzieć się czegoś więcej o nich samych, poznać historię tej wrzaskliwej plagi i zrozumieć, skąd wzięły się ich inwazyjne zapędy. A zatem szykuje się coś na kształt fabuły, a przynajmniej ma być ona bardziej obecna w grze niż poprzednio. Sentymentalni będą mieli okazję powspominać, bowiem część starych lokacji pojawi się i w tej odsłonie w ulepszonej, bardziej dopracowanej grafice i z nowymi elementami rozgrywki. Oczywiście całość pozostanie w znanej nam kreskówkowej i wściekle kolorowej oprawie, jakże adekwatnej do owego zalewu absurdalnego humoru. Jak bronić się przed różowymi pyszczkami, można sprawdzić na stronie Ubisoftu poświęconej właśnie Raymanowi i kórlikom. Dowiemy się, że futrzaki wciąż są nieodporne na pewne elementy ziemskiego klimatu jak wiatr, ogień i lód. Generalnie gra jest nieźle zakróliczona, bowiem Rayman jest w zaprezentowanych minigierkach stosunkowo słabo obecny.

Wymowny instruktaż, jak zatkać kórlika.

A zatem – bądź czujny! Już za parę miesięcy kórliki pojawią się wśród nas, choć w pierwszej chwili możesz tego nie zauważyć. Zamaskowane i gotowe do transformacji, będą wyczekiwać w ukryciu dogodnego momentu. Już teraz radziłabym zabezpieczyć się w stosowny przepychacz, gogle i zatyczki do uszu. Trzymaj się, Ziemio!

Katarzyna „Kayleigh” Michałowska

NADZIEJE:

  • znów usmarkamy sie ze śmiechu;
  • tony totalnie wyluzowującej zabawy;
  • przebieranki i kamuflaże;
  • spora różnorodność wyzwań;
  • niewyśrubowany poziom trudności;
  • możliwość rywalizacji i bicia rekordów;
  • oraz wyżycia się na kórlikach!

OBAWY:

  • oby kórliki nie zdominowały Raymana;
  • ciekawe, ile będzie „powtórek z rozrywki”?
  • a inne platformy, to pies?
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.