Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 14 marca 2007, 13:08

autor: Maciej Stępnikowski

Mercenaries 2: World in Flames - zapowiedź - Strona 2

Najróżniejsze zadania umieszczone w najróżniejszych sceneriach wraz z dostępnym najróżniejszym uzbrojeniem oraz najróżniejszymi pojazdami no i różnymi najemnikami. :-)

Jak zapowiadają twórcy, mapy mają być o wiele większe od tych w pierwszej części gry i po brzegi „wypchane” budynkami, pojazdami oraz wrogimi jednostkami. Warto wspomnieć, że nasze nieliniowe poczynania będą miały wpływ na obraz konfliktu w całym kraju. A wszystko to przy jeszcze większej interaktywności z otoczeniem osiągniętej dzięki nowemu silnikowi fizycznemu Havok 3.0. Ujrzymy podatność otaczającego najemników świata na wszelkie uszkodzenia. Otrzymamy możliwość zdemolowania bazy wroga np. poprzez ostrzał ze śmigłowca, staranowania budynków czołgiem, wysadzenia ciężarówki za pomocą wyrzutni rakiet i.... Strzelania, strzelania i wystrzelania wszystkiego, co się rusza, wykorzystując również otoczenie np. wysadzając kanister czy też bak stojącej obok wrogich żołnierzy ciężarówki. Nie obejdzie się bez zabawy w wodzie (a co!) no i zabawy... samym ogniem – wszystko, co będziemy chcieli, zamienimy w płonący stos, nawet drzewa.

Gracz będzie mógł stworzyć własną firmę. Poprzez rekrutowanie napotkanych najemników będziemy mogli powiększać oraz dostosowywać wsparcie dla nas samych na polu walki. Z drugiej strony będziemy oferować swoje usługi i przyjmować zlecenia od klientów w zamian za pieniądze czy też informację. To oznacza, że prócz wykonywania zadań związanych z rozprawieniem się z winowajcami kryzysu, na boczku pracując dla innych też troszeczkę kasy zarobimy.

Grand Theft Vehicles: Venezuela Stories.

I największy smaczek – tryb kooperacji! Gdy będziemy mieli problem lub najzwyczajniej znudzi nam się samotna walka, możemy zaprosić do gry drugiego gracza. Najlepsze jest to, że może on dołączyć jak i wyjść z naszej gry w dowolnym momencie. W praktyce oznacza to ogromne możliwości logistyczne we wspólnym planowaniu i wykonywaniu zadań. Chyba nie trzeba dodawać, że deweloperzy umieszczą w grze również tryb multiplayer przez Internet, co jeszcze bardziej przedłuży zabawę.

Na koniec coś o grafice i o muzyce. O przyjemne doznania zadbają dwie nowe zabaweczki do grania, konsole najnowszej generacji PlayStation 3 i Xbox 360 oraz PC. Jako że wszystko toczyć się będzie pośród beczek i kanistrów, usprawnień poza samymi teksturami, detalami, wygładzeniami, możemy spodziewać się szczególnie w efektach eksplozji. :-) Muzyka w takich produkcjach powiedzmy sobie szczerze nie odgrywa znaczącej roli. Liczą się dźwięki strzałów, silników i wybuchów oraz głosy samych bohaterów, a o świetne wykonanie tych elementów po pierwszej części możemy być spokojni.

Wygląda na to, że szykuje nam się sequel świetnej rozwałki, który rodzi nadzieje, że będzie jeszcze lepszy od poprzednika. Najróżniejsze zadania umieszczone w najróżniejszych sceneriach wraz z dostępnym najróżniejszym uzbrojeniem oraz najróżniejszymi pojazdami no i różnymi najemnikami dostarczą nam niezapomnianej frajdy. Jeśli komuś spodobali się Mercenaries lub lubi bezstresowo oraz w miły i przyjemny sposób „modyfikować” otaczającą go rzeczywistość, niech nie waży się przejść obok Mercenaries 2.

Maciej „Psycho Mantis” Stępnikowski

NADZIEJE:

  • zróżnicowane postacie i mnóstwo możliwości zabawy;
  • spora lista rodzajów broni i pojazdów do użytku;
  • tryb kooperacji.

OBAWY:

  • hmmm... nic? Przy tak wielu możliwościach zabawy nie można mówić nawet o wtórności.
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.