Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 2 lutego 2007, 14:45

autor: Patrycja Rodzińska

The Lord of the Rings: The White Council - przed premierą - Strona 3

Gdyby w tym wypadku Oblivion skoligacił się z Władcą Pierścieni i powstało coś na kształt „The Elder Scrolls V: Middle Earth”, niejeden gracz zacząłby zbierać na taką krzyżówkę i sprzęt nań potrzebny...

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

W grze oprócz dobrze znanych postaci i miejsc jak np. Bree, Rivendell, Mroczna Puszcza, znajdą się postaci jak i lokacje absolutnie nowe – lecz nikt Giocondzie nie ma zamiaru domalować wąsów. Nowe postacie i lokacje o charakterze drugoplanowym mają urozmaicić i wydłużyć czas zabawy nie rzucając się w oczy.

Co do wyboru kompozytora ścieżki dźwiękowej, EA nie udzieliło żadnych oficjalnych informacji. W kwestii udźwiękowienia gry wiadomo jednak, że członkom Białej Rady głosu użyczą aktorzy znani z adaptacji Petera Jacksona – Gandalf przemówi głosem sir Iana McKellena, Saruman Christophera Lee, Galadriel Cate Blanchett, a Elrond głosem Hugo Weavinga.

Już wiadomo, że Biała Rada ukaże się na Xboksa 360, PlayStation 3 oraz – ufff – na PC. Jakkolwiek duże wymagania gra będzie stawiała komputerom osobistym, tych, którym modernizacja peceta jest bliższa sercu, aniżeli zakup konsoli, ta informacja ucieszy.

Smok. Taki zmizerowany to albo na diecie, albo nieumarły.

Przypomniała mi się reklama pewnej gry brzmiąca mniej więcej: „when Half-Life meets Oblivion Creature is born”. Gdyby w tym wypadku Oblivion skoligacił się z Władcą Pierścieni i powstało coś na kształt „The Elder Scrolls V: Middle Earth”, niejeden gracz zacząłby zbierać na taką krzyżówkę i sprzęt nań potrzebny. Czym zaowocuje ambitne wyzwanie, jakie Elektronicy postawili przed sobą, przyjdzie nam ocenić, przy dobrych wiatrach, dopiero jesienią 2007 roku.

Patrycja „Soleil Noir” Rodzińska

NADZIEJE:

  • świeża fabuła;
  • przepastny, interaktywny świat.

OBAWY:

  • oby EA Gray dream team nie popuścił nazbyt wodzy fantazji wykorzystując licencyjne przyzwolenie na „kreacjonizm” w Śródziemiu;
  • oby jednak EA stworzyła coś niesztampowego.
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.