Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 26 lipca 2006, 09:59

autor: Emil Ronda

Rayman Raving Rabbids - zapowiedź - Strona 2

Zapowiada się na to, że posiadacze Nintendo Wii dostaną grę, która może okazać się – jeśli nie rewolucyjna, to być może rewelacyjna. Autorzy skupili się na edycji przeznaczonej dla Wii chcąc w najlepszy możliwy sposób wykorzystać możliwości kontrolera.

A więc swoboda i nieliniowość – oto ważne cechy tej gry, do tej pory niespotykane w zręcznościówkach spod tego szyldu. Autorzy jednocześnie zarzekają się, że Rayman wciąż będzie grą platformową – nie zabraknie liniowych, rozbudowanych partii. Cały świat będzie mixem otwartych, rozległych terenów i wewnętrznych, prowadzących gracza z punktu a do punktu b, etapów.

Królik z kosmosu pojmuje istotę sprawy.

Z nunchuka w królika!

Rayman: Raving Rabbits pojawi się na wielu platformach, jednak nasza (i nie tylko nasza) uwaga skupiona jest na nadchodzącej, nowej konsoli Nintendo. PSP, NDS, PS2, Xbox, Gamecube, a nawet Xbox 360 i PS3 pozostają niejako w cieniu, a to za sprawą niezwykłego kontrolera Nintendo Wii. Panowie pod wodzą Michaela Ancela postawili sobie za cel jak najlepsze wykorzystanie możliwości czujników ruchu. Przygotujcie się na to, że trzymane w obu rękach kontrolery okażą się naturalnym przedłużeniem Waszych rąk. Wszelkie ciosy, wymachy czy młyńce przez nas uskuteczniane będą wymagać od nas prawdziwego wymachiwania w przestrzeni i to, co będziemy wyczyniać w rzeczywistości, przeniesione zostanie na ekran TV; w ten sposób pomożemy Raymanowi w walce z wrednymi królikami. Liczba ciosów i ich kombinacji na pewno będzie całkiem spora; trailery odkrywają nam kilka z nich ukazując te przydatne na bliski dystans jak i dalszy.

Oczywiście, gra będzie wykorzystywać pewne zaprogramowane i rozpoznawalne ruchy, a nie dosłownie każdy nasz wywijas. W każdym razie spodziewajcie się sporej aktywności ruchowej przed telewizorem, która powinna dodatkowo wciągnąć Was w przygody Raymana. tym bardziej że element ten nie będzie dodany na siłę, a stanie się zupełnie elementarną częścią zabawy, jakże wyróżniającą edycję na Nintendo Wii.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.