Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 3 listopada 2005, 11:18

autor: Piotr Lewandowski

Prey - zapowiedź - Strona 3

Indianin walczy z kosmitami w oparciu o kod Doom III. Jakiś nowy Turok? Na szczęście nie.

Przeczytaj recenzję Prey - recenzja gry

Postać Indianina także pozwoliła na dodanie do gry kilku ciekawostek. Tak więc, co jakiś czas będzie można trafić na tamten świat. W tym przypadku Tommy opuści swoje ciało i będzie eksterminował obcych pod postacią ducha. Do tego celu ma mu służyć specjalny łuk, który bardzo sprawnie radzi sobie z alienami. Czym więcej tałatajstwa się zabije, tym więcej punktów dojdzie do naszego życia po powrocie do ciała. Reszta arsenału wygląda równie imponująco. Są giwery małe i duże, w akcji sprawdzają się doprawdy znakomicie. Czy ja już zachęcałem do pobrania trailera? Poza tym, bajerów w grze jest o wiele więcej. Kolejnym z nich jest dość ciekawy, obracający się sześcian. Powstał on kawałek po kawałku z obracających się elementów. My wskakujemy do jego wnętrza, po czym odpowiednio zmieniając jego orientację grawitacyjną szukamy wyjścia. Może w formie opisu wygląda to mało ciekawie, w akcji robi świetne wrażenie.

Zmutowane kurczaki w akcji.

Na obrazkach i filmikach można zobaczyć także postać starego Indianina. On nauczy nas sztuki opuszczania ciała i tym samym poruszania się po mapach jako duch. Taka opcja pozwoli na dostanie się do niedostępnych wcześniej miejsc oraz na pokonywanie niebezpiecznych przeszkód, typu ogień czy pola siłowe. Poza tym, nasza postać uzyska różne, niedostępne zwykłym śmiertelnikom zdolności. Tak więc, powinno być bardzo ciekawie.

Podsumowując, jeśli komuś z Was Doom III wydał się nudny – Prey taki nie jest. Jeśli komuś z Was Doom III wydal się ciemny i mało urozmaicony – Prey taki nie jest. Jeśli Doom III podobał Ci się, już zbieraj kasę na Prey. To będzie świetna gra, bez żadnych wątpliwości!

Piotr „Bandit” Lewandowski

NADZIEJE:

  • świetna grafika;
  • wysoka grywalność;
  • sporo możliwości.

OBAWY:

  • wymagania sprzętowe;
  • zbytnie podobieństwo do Turoka.
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.