Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 8 lutego 2005, 12:11

autor: Marcin Brodowski

Gran Turismo 4 - zapowiedź - Strona 2

„Gran Turismo 4” zaoferuje 723 sztuki wyjątkowych pojazdów do asfaltowych, śnieżnych i szutrowych eksploracji. Na 723 samochodów składać się będzie 711 maszyn bazowych z japońskiej odsłony plus 12 aut na potrzeby europejskiej edycji gry.

Przeczytaj recenzję Gran Turismo 4 - recenzja gry

W materii mistrzowsko wymodelowanych tras, także dostąpimy nieba na ziemi, bowiem czwarta część „GT4” zawrze w sobie antologię obiektów sportów motorowych, jakie pojawiały się dotąd w serii sygnowanej imieniem i nazwiskiem mistrza Kazunori Yamauchi. Warto dodać, że każda z tras została na nowo opracowana pod kątem fizyki oraz odświeżona w kwestii oprawy wizualnej. Prócz zasygnalizowania gry światło-cieni oraz poprawienia jakości tekstur otoczenia, scenerie zostały także w sposób dość znaczący przeprojektowane pod kątem ubogacenia w detale architektoniczne. Najlepszy tego przykład dostrzeżecie na poniższym porównaniu zrzutów ekranowych – GT3 vs. GT4.

Gran Turismo 4 umożliwi swym szczęśliwym nabywcom żyłowanie kilkusetkonnych silników na ponad 100 trasach miejskich, międzynarodowych, zaśnieżonych, szutrowych, szkoleniowych – idealnie ukazujących właściwości jezdne i moce czterokołowców. W standardowej konfiguracji (bez tras „odwróconych”) możemy wymienić 52 obiekty – oto one:

Trasy zaliczone do kategorii „miejskich”: Seoul Central, Tokyo Route 246, Hong Kong, Clubman Stage Route 5, Special Stage Route 5, New York, Seattle Circuit, Cote d’Azur, Opera Paris, George V Paris, Citta di Aria, Costa Di Almafi.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.