Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przed premierą 15 czerwca 2016, 14:30

autor: Krystian Smoszna

Fan black metalu i szeroko rozumianych gier akcji. Kocha Dooma miłością prawdziwą.

God of War na E3 2016 - jak Kratos upodobnił się do Lary Croft z gry Tomb Raider

Długo oczekiwane odświeżenie formuły serii czy zamach na to, co definiowało cykl God of War przez lata. Bez względu na Twój stosunek - obok God of War nie możesz przejść obojętnie.

Przeczytaj recenzję Recenzja gry God of War – arcydzieło rzezi tylko na PS4

God of War na E3 2016 - jak Kratos upodobnił się do Lary Croft z gry Tomb Raider - ilustracja #2

Interfejs użytkownika w grze God of War jest bardzo oszczędny i rzadko prezentuje jakiekolwiek informacje na ekranie, nie licząc komunikatów o przyznaniu punktów doświadczenia. Nic nie wskazuje na to, że miałby on ulec poważniejszym zmianom.

Jeśli chodzi o mechanikę walki, zmieniło się w zasadzie wszystko. Kratos nie posiada już broni przytwierdzonej do rąk łańcuchami, więc tłucze rywali toporem z mniejszej odległości, ale też potrafi nim rzucać (przytrzymanie jednego z przycisków na padzie pozwala nawet włączyć tryb celowania). Deweloperzy nie wiedzą jeszcze, czy finiszery realizowane będą w formie quick time eventów, jak do tej pory. Na fragmencie zaprezentowanym podczas konferencji widzimy, jak nasz wojownik wykańcza trolla, ale to z pewnością jest cut-scenka. Dostępność narzędzi zagłady odpowiadających naszemu stylowi gry uzależniona będzie najprawdopodobniej od rzemiosła, choć to jedynie nasze domysły. Twórcy na ten temat wypowiadać się nie chcą.

Krystian Smoszna | GRYOnline.pl

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Graliśmy w Star Wars Jedi: Fallen Order – kosmiczne Dark Souls
Graliśmy w Star Wars Jedi: Fallen Order – kosmiczne Dark Souls

Przed premierą

EA w końcu, po latach, pokazało pierwszy gameplay z Fallen Order, swojej pierwszej single-player w świecie Gwiezdnych Wojen. Nie wszystkich zachwyciło to, co zobaczyliśmy na konferencji, ale mieliśmy okazję chwycić pada i zobaczyć, jak to naprawdę działa.

Widzieliśmy Dying Light 2 i bardzo nam się spodobało!
Widzieliśmy Dying Light 2 i bardzo nam się spodobało!

Przed premierą

Dying Light 2 już po raz drugi pojawiło się na targach E3 w Los Angeles. Tym razem poznaliśmy datę premiery polskiej superprodukcji, a przy okazji mogliśmy bliżej się jej przyjrzeć i porozmawiać z ekipą z Wrocławia.

Graliśmy w Watch Dogs Legion – sandbox bez głównego bohatera
Graliśmy w Watch Dogs Legion – sandbox bez głównego bohatera

Przed premierą

Seria Watch Dogs od lat próbuje być konkurencją dla GTA, z każdą częścią szukając własnej tożsamości. Tym razem trafimy do Londynu w niedalekiej przyszłości, hakowanie nie będzie już główną atrakcją, a wśród dziesiątek bohaterów trafimy także na Polaków.