Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 września 2014, 09:12

autor: Adrian Werner

RIDE - autorzy serii MotoGP i Superbike pracują nad nową grą o wyścigach motocyklowych

Znane z serii Superbike i MotoGP studio Milestone ujawniło, że pracuje nad projektem RIDE , który ma ustanowić nowe standardy wśród gier traktujących o wyścigach motocyklowych.

Włoski zespół Milestone zapowiedział projekt RIDE, czyli grę traktująca o wyścigach motocyklowych, która zmierza na pecety oraz konsole Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One i PlayStation 4. Premiera ma nastąpić wiosną przyszłego roku. Studio jest zdecydowanie najbardziej doświadczonym deweloperem zajmującym się produkcją gier o tej tematyce, mającym na koncie m.in. liczne odsłony serii Superbike oraz MotoGP. Do tej pory firma zajmowała się jednak realizacją tytułów finansowanych przez wydawców. Natomiast RIDE to pierwsza marka będąca własnością samego Milestone, choć studio zespół zamierza także podjąć współpracę z różnorodnymi dystrybutorami przy publikacji wydań pudełkowych.

Na razie informacje na temat projektu ograniczają się głównie do stwierdzenia, że znajduje się on w produkcji. Wiemy jedynie, że produkcja ma zaoferować potężny wybór tras zlokalizowanych zarówno w miastach, jak i poza nimi, a gracze będą mogli pobawić się ponad setką motocykli podzielonych na cztery kategorie – Suberbike, Supersport, Naked oraz modele historyczne.

Twórcy obiecują także olbrzymie możliwości tuningowania maszyn oraz bogaty system rozwoju wirtualnego zawodnika. Według autorów, w połączeniu z nowoczesnym silnikiem graficznym i fizycznym wszystko to ma sprawić, że RIDE ustanowi nowe standardy wśród gier motocyklowych.

Więcej konkretów, w tym dalsze informacje oraz pierwsze screeny i materiały graficzne, ma zostać ujawnionych już wkrótce.

  1. Milestone – oficjalna strona studia

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej