Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 marca 2002, 09:20

5 x GOLD

Dzisiejszy dzień można śmiało nazwać „Złotym Dniem”. Czemu? Ponieważ, aż pięć gier oficjalnie weszło w złotą fazę produkcji (GOLD) i tym samym zostało ukończonych. Są to: Dragon Throne: Battle of Red Cliffs, Carnivores: Cityscape, Jedi Knight II: Jedi Outcast II, Ghost Recon: Desert Siege oraz Superpower.

Dzisiejszy dzień można śmiało nazwać „Złotym Dniem”. Czemu? Ponieważ, aż pięć gier oficjalnie weszło w złotą fazę produkcji (GOLD) i tym samym zostało ukończonych. Są to: Dragon Throne: Battle of Red Cliffs, Carnivores: Cityscape, Jedi Knight II: Jedi Outcast II, Ghost Recon: Desert Siege oraz Superpower.

Dragon Throne: Battle of Red Cliffs to strategia czasu rzeczywistego z rozbudowanymi elementami ekonomicznymi, przypominająca produkcję firmy Eidos - Three Kingdoms: Fate of the Dragon. Akcja przenosi nas do starożytnego Imperium Chińskiego, w czasy panowania dynastii Han, kiedy to długotrwała wojna podzieliła państwo na trzy księstwa - Shu, Wei i Wu, rządzone przez trzech przywódców Liu Bei, Cao Cao i Sun Quan. Gracz wciela się w rolę jednego z książąt, a jego zadaniem jest pokonanie pozostałych prowincji i zjednoczenie Chin. Wydawcą jest firma Strategy First. Data wydania to 26 marzec bieżącego roku.

Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II to trzecia już część przygód agenta rebeliantów Kyle Katarna. Minęło kilka lat od czasu, gdy Kyle pomścił śmierć swego ojca oraz ocalił Valley of the Jedi przed najazdem Dark Jedi dowodzonych przez Jereca. Przerażony siłą ciemniej strony mocy, która nieomalże go pochłonęła, Kyle powierza swój miecz świetlny Luke Skywalkerowi, przysięgając już nigdy go nie użyć. Gdy jednak nad przyszłością Galaktyki zawisło nowe niebezpieczeństwo, ponownie musi wrócić do swoich korzeni i walczyć ze złem. Nowym zagrożeniem jest potężny Dark Jedi, który pragnie stworzyć urządzenie ograniczające moc Jedi. W Jedi Knight II Gracz prowadzi Kyle Katarna przez krainy znane z filmów oraz całkowicie nowe lokacje, dysponując niepowtarzalnymi rodzajami broni, oraz niesamowitą mocą Jedi. Wydawcą gry jest firma LucasArts. Gra ma trafić do sklepów 29 marca bieżącego roku.

Ghost Recon: Desert Siege to specjalny „Mission Pack” do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Ghost Recon. Przenosi on akcję na teren Afryki Północnej, gdzie toczy się konflikt pomiędzy dwoma państwami: Etiopią i Erytreą. W ramach akcji Narodów Zjednoczonych żołnierze wchodzący w skład elitarnych jednostek „The Ghosts” zostają wysłani w samo serce konfliktu. Gracz musi dowodzić nimi w ośmiu nowych niebezpiecznych misjach, każda o różnych celach (zadanie eskortowe, ataki z zaskoczenia, itp.). Ponadto dodatek zawiera szereg nowych typów broni i pojazdów które mogą wykorzystywać żołnierze oraz nowe mapy przeznaczone do rozgrywki w trybie wieloosobowym. Twórcy, studio Red Storm Entertainment, dokonali także usprawnień w oprawie audiowizualnej gry (więcej efektów wizualnych, lepszy oprawa dźwiękowa) i komputerowym A.I. Wydawcą jest firma Ubi Soft. Gra ma trafić do sklepów 26 marca bieżącego roku.

SuperPower to strategia turowa znana poprzednio pod roboczą nazwą Defcon. Jej akcja zaczyna się w latach dziewięćdziesiątych XX wieku i pozwala graczowi poprowadzić wybraną nację do międzynarodowej dominacji. Nie oznacza to jednak tylko wojny. Gra posiada bardzo zaawansowany engine oraz komputerowe A.I (specjalny system symulujący zachowania społeczne - Evolutive Human Emulator). Daje nam ogromne pole popisu we wszystkich aspektach rządzenia krajem, tj. polityka, armia, ekonomia, gospodarka, tajne służby, itp. Wydawcą gry jest firma Dreamcatcher Inc. Data wydania to 27 marzec bieżącego roku.

Carnivores: Cityscape to kolejna cześć myśliwskiej serii firmy Sunstorm Interactive, w której gracz zmaga się z wielkimi i krwiożerczymi dinozaurami. Tym razem akcja umiejscowiona została na ulicach futurystycznego miasta, po którym grasują rozszalałe giganty. Carnivores: Cityscape ma trafić na półki sklepowe 26 marca 2002 roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej