Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 czerwca 2006, 16:50

autor: Piotr Doroń

Activision prezentuje nowe informacje nt. Tony Hawk's Project 8

Nowe informacje odnośnie nextgenowej (PS3, X360) edycji serii Tony Hawk’s Skateboarding, noszącej tytuł Tony Hawk’s Project 8, wyrastają niczym grzyby po deszczu. Niedawno przedstawiliśmy Wam listę zawodników, dzisiaj natomiast prezentujemy szczegółowe fakty ujawnione przez wydawcę, firmę Activision.

Nowe informacje odnośnie nextgenowej (PS3, X360) edycji serii Tony Hawk’s Skateboarding, noszącej tytuł Tony Hawk’s Project 8, wyrastają niczym grzyby po deszczu. Niedawno przedstawiliśmy Wam listę zawodników, dzisiaj natomiast prezentujemy szczegółowe fakty ujawnione przez wydawcę, firmę Activision.

THP8 produkowane jest w oparciu o zupełnie nowy silnik graficzny, stworzony specjalnie z myślą o konsolach PS3 i Xbox 360. Pozwala on m.in. na bardzo dokładne odwzorowanie modeli profesjonalnych skaterów (nowa technika skanowania człowieka w pełnym trójwymiarze), a także na opracowanie bardzo zaawansowanych algorytmów odpowiedzialnych za fizykę świata (m.in. znacznie zmodyfikowany silnik Ragdoll).

Autorzy postawili w przypadku THP8 na swobodę – rozwijanie statystyk pozostawione jest w pełni graczowi. Absolutnie wszystko zależy od niego – jeśli chce rozwijać swojego zawodnika w kierunku stylu vert (skakanie po rampach itp.), to robi wszystko w tym kierunku. Jeżeli woli styl street, wykonuje misje, których pozytywne ukończenie otwiera przed nim możliwość podniesienia odpowiednich dla owego stylu statystyk. Pracownicy firmy Neversoft, producenta wszystkich poprzednich gier z serii, zarzekają się, że THP8 będzie największą, najbardziej rozbudowaną i najbardziej realistyczną grą przez nich wyprodukowaną. Szczególnie ma być to widoczne w ogromnej ilości głównych zadań, misji pobocznych, sekretów oraz mini-gier.

Wiele udanych rozwiązań, które pojawiły się w poprzednich częściach serii, znajdzie zastosowanie również w THP8. Autorzy wymieniają m.in. możliwość pobierania nauki u najlepszych skaterów, dzięki czemu będziemy mogli poznać wiele specjalnych tricków oraz sekretnych lokacji. Powrócą również miejsca, w których będziemy filmowani oraz pomieszczenia, w których będzie na nas czekał zawodowy fotograf.

Twórcy opisali również nową funkcjonalność nazwaną przez nich „Picture-in-a-Picture”, która umożliwi łączenie prawdziwych filmów ukazujących profesjonalnych skaterów oraz filmy nakręcone w oparciu o silnik graficzny THP8. Prawdopodobnie będziemy również mogli ingerować w wygląd miejscówek, poprzez przenoszenie z miejsca na miejsce ramp i rurek, a także dzięki wstawianiu nowych.

Po raz pierwszy w serii będziemy także musieli dbać o respekt, jakim będą nas darzyć zwykli mieszkańcy. Wysoki jego poziom przełoży się oczywiście na większą ilość punktów uzyskiwanych za wykonywane tricki.

Tony Hawk’s Project 8 ukaże się na rynku europejskim na jesieni 2006 roku.

Activision prezentuje nowe informacje nt. Tony Hawk's Project 8 - ilustracja #1
Activision prezentuje nowe informacje nt. Tony Hawk's Project 8 - ilustracja #2

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej