Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 4 marca 2017, 15:30

autor: Góral

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji

Firma Ubisoft wyjawiła szczegóły PC-towej wersji Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Tytuł oferować ma szereg ustawień graficznych, wbudowany benchmark, pełne wsparcie dla myszki oraz klawiatury i sporo innych atrakcji. Ponadto firma Nvidia zdradziła, na jakie wizualne smaczki mogą liczyć posiadacze kart grafiki GeForce.

Ubisoft zdradził szczegóły PC-towej wersji Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Zapewniono, że deweloper przyłożył się do tej wersji i udostępni szereg opcji pozwalających dostosować jakość wyświetlanej grafiki do posiadanego sprzętu. Gra zaoferuje wsparcie dla rozdzielczości do 4K i monitorów 21:9, w tym także stanowisk z wieloma ekranami. W produkcji znajdziemy specjalny benchmark oraz pasek zużycia pamięci VRAM, a dodatkowo będzie można podglądać zmiany, których dokonujemy. Poza tym możecie liczyć chociażby na dostosowywanie sterowania, pełne wsparcie dla klawiatury i myszki czy też czat tekstowy w multiplayerze dla osób niekorzystających z headsetów.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji - ilustracja #1

Ponadto firma Nvidia opublikowała artykuł, w którym opisano, na jakie atrakcje mogą liczyć użytkownicy kart „zielonych”. W nowej produkcji Ubisoftu znajdziemy m.in. wolumetryczne oświetlenie z realistycznymi „God Rays”. Jednocześnie Nvidia bardziej dopracowała tę technologię, dzięki czemu ma ona cechować się chociażby mniejszym wpływem na wydajność gry. Z kolei dzięki HBAO+ (technika cieniowania trójwymiarowych obiektów) otrzymamy lepiej wyglądające cienie w pobliżu oraz te w oddali, które normalnie nie byłyby widoczne. Firma pochwaliła się też technologią Nvidia GameWorks Turf Effects, odpowiadającą za ładniejszy wygląd i gęstość trawy, która dodatkowo posiada własne cieniowanie. Wszystkie te techniki pokazano w akcji na poniższym materiale wideo.

Przy okazji wspomniano również o technologii Ansel, która pozwala na wykonywanie screenshotów z dowolnego kąta i robienie 360-stopniowych zdjęć. Dodatkowo można też włączyć opcję „Super Resolution”. Umożliwia ona zwiększenie rozdzielczości screena, dzięki czemu na grafikach widoczne są dodatkowe szczegóły i da się przybliżać widok do odległych lokacji. By cieszyć się z tej opcji, będziecie musieli pobrać sterowniki Nvidii, które ukażą się na dniach. Następnie podczas zabawy wystarczy wcisnąć Alt+F2.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji - ilustracja #2

Oczywiście wspomniane wyżej efekty i technologie wymagają odpowiednio mocnego sprzętu, więc grafiki w najwyższej możliwej jakości nie zobaczą wszyscy posiadacze Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands, ale to akurat nic nowego. Premiera produkcji odbędzie się 7 marca, a więc w najbliższy wtorek. Gra dostępna będzie nie tylko na komputerach osobistych, ale także na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji - ilustracja #3
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji - ilustracja #4
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji - ilustracja #5

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands