Data wydania: 19 listopada 2007
Link’s Crossbow Training to strzelanina przedstawiona zarówno w widoku z perspektywy pierwszej jak i trzeciej osoby. Wcielamy się w znanego z serii Zelda Linka i próbujemy strącać pojawiające się na ekranie obiekty. Gra swoją mechaniką przypomina takie tytuły jak Resident Evil: Umbrella Chronicles, czy Ghost Squad.
Gracze
Link’s Crossbow Training to strzelanina przedstawiona zarówno w widoku z perspektywy pierwszej jak i trzeciej osoby. Wcielamy się w znanego z serii Zelda Linka i próbujemy strącać pojawiające się na ekranie obiekty. Gra swoją mechaniką przypomina takie tytuły jak Resident Evil: Umbrella Chronicles, czy Ghost Squad.
Rozgrywka jest podobna do tego, co mogliśmy dotychczas oglądać w strzelaninach na pistolet. Zresztą Link’s Crossbow Training to dodatek do gadżetu lansowanego przez Nintendo – Wii Zappera – czyli specjalnej nakładki na Wii-mote’a oraz Nunchuka, która przypomina swym wyglądem karabin. W grze naszym zadaniem jest rozwijanie umiejętności strzelania z łuku. By to zrobić musimy przebrnąć przez szereg testów (mini-gierek) przygotowanych przez twórców.
Link's Crossbow Training zawiera trzy główne opcje zabawy. Pierwsza – Target Shooting – to tryb rozgrywki dla początkujących. Na ekranie pojawiają się różnego rodzaju obiekty (np. tarcze), które musimy jak najszybciej zestrzelić. Im bliżej środka trafimy, tym więcej punktów zainkasujemy. Swój wynik można poprawiać poprzez ustrzelenie kilku obiektów po kolei (bez pudła). Warto dodać, ze możemy w trybie FPP przybliżać widok (zoom), co czasami pomaga w strąceniu dalej położonych celów.
Drugą opcją zabawy jest Defender, który polega na bronieniu swojej pozycji. Tu z kolei kamera zostaje umieszczona za plecami Linka, którego z różnych stron atakują kolejne grupy oponentów. Główny bohater nie może się poruszać, ale możemy obracać się nim we wszystkie strony. Kierunek ataku wrogich istot obrazuje nam radar umieszczony w rogu ekranu.
Na koniec mamy tzw. Ranger Mode, w którym możemy swobodnie poruszać się po planszy. Cały czas namierzamy przeciwników, jednak gałką Nunchuka możemy poruszać się na boki oraz do przodu i do tyłu. To tryb dla zaawansowanych, bo wymaga już niezłych umiejętności w opanowaniu Wii Zappera.
Autor opisu gry: Rafał Skierski
Platformy:
Nintendo Wii
Choć ostatni lineup Nintendo podawał, że Wii Zapper (nowy gadżet do Wii przypominający karabin) zadebiutuje w Europie wraz z Link’s Crossbow Training już 19 listopada, ostatnio coraz częściej mówiło się o przesunięciu premiery. Rzeczywiście, czeka nas lekki poślizg, aczkolwiek Big N zdąży ze swoim pakietem przed końcem roku.
gry
Rafał Skierski
30 października 2007
Japoński koncern Nintendo potwierdził wczorajsze plotki na temat gadżetu o nazwie Wii Zapper – specjalnej nakładki na kontrolery Wiimote i Nunchuck, przypominającej swoim wygląd karabin. Informacje o dodawanej do niego grze Link's Crossbow Training możemy zatem uznać za całkowicie pewne.
pozostałe
Piotr Doroń
11 września 2007
Spokojnie, zapowiedzi pełnoprawnej kontynuacji przygód Linka jeszcze się nie doczekaliśmy. Na razie to tylko plotki, ale najprawdopodobniej doczekamy się mini-gierki zatytułowanej Zelda Crossbow Training, która będzie sprzedawana razem z Wii Zapperem, czyli nowym gadżetem do nowej konsoli Nintendo ujawnionym podczas konferencji na E3.
pozostałe
Rafał Skierski
10 września 2007
Wymagania sprzętowe gry Link's Crossbow Training:
Nintendo Wii
Wspiera:
Wii Zapper
Średnie Oceny:
Średnia z 14 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.