Data wydania: 12 kwietnia 2005
Hell to Pay to podtytuł sequela gry Dead to Rights, wydanej na konsole w 2002, a na PeCety w 2003 roku. Gracz ponownie wciela się w postać Jacka Slate'a, policjanta „wrobionego” w śmierć swego ojca.
GRYOnline
Gracze
Dead to Rights II: Hell to Pay to kontynuacja wydanej w 2003 roku gry zręcznościowej. Podobnie jak wcześniej, akcja obserwowana jest z perspektywy trzeciej osoby. Opisywany sequel nie wprowadza żadnych rewolucyjnych zmian do mechaniki rozgrywki, rozwija on natomiast niektóre pomysły z pierwszej części.
Gracz po raz kolejny ma okazję wcielić się w postać Jacka Slate’a, byłego policjanta, którego wrobiono w zamordowanie własnego ojca. Fabuła drugiej części rozpoczyna się w momencie, gdy główny bohater powraca do znienawidzonego Grant City. Slate ma w planach załatwienie niedokończonych „interesów”, w rodzimym mieście czekają na niego jednak nowe problemy. W ramach ciekawostki należy dodać, iż znany z pierwszej części pomocnik głównego bohatera, czyli pies o imieniu Shadow (Cień), pojawia się także w kontynuacji. W opisywanym sequelu zwierzę zyskało wiele nowych umiejętności. Shadow może też teraz brać udział w pełnoprawnych starciach z wrogo nastawionymi bandziorami. Pies w dalszym ciągu sprawdza się również przy rozbrajaniu bomb czy wyszukiwaniu potrzebnych przedmiotów.
Jedno z podstawowych usprawnień przedstawianego sequela związane jest z możliwością skorzystania z dodatkowych ataków mających na celu unieruchamianie bądź też likwidowanie wrogo nastawionych osób. Warto jednocześnie dodać, iż ataki te są zazwyczaj wyjątkowo brutalne. Jack może w sumie skorzystać z około 30 nieznanych dotąd typów ciosów. Kolejna istotna innowacja związana jest z rozszerzeniem możliwości trybu spowolnienia akcji, znanego chociażby z serii Max Payne czy gry Enter the Matrix. Slate może się teraz dowolnie obracać w locie, tak aby efektywniej likwidować większe grupy przeciwników. Na uwagę zasługuje także poszerzony arsenał broni, obejmujący różne typy pistoletów, karabinów maszynowych i snajperskich, wyrzutni rakiet a także mieczy czy ogromnych tasaków.
Dead to Rights II działa na zupełnie nowym silniku graficznym. Na szczególną uwagę zasługuje postać głównego bohatera, którą wykonano w bardziej szczegółowy sposób. Poprawiono również animacje towarzyszące wykonywaniu większości ciosów. Podobnie jak jego poprzednik, Dead to Rights II powstał wyłącznie z myślą o pojedynczym graczu.
Autor opisu gry: Jacek Hałas
Platformy:
PlayStation 2 12 kwietnia 2005
PC Windows 16 sierpnia 2005
Xbox 12 kwietnia 2005
Producent: Bandai Namco Entertainment
Wydawca: Bandai Namco Entertainment
Recenzja GRYOnline
Dead to Rights II tak na dobrą sprawę zadowoli jedynie graczy spragnionych strzelanin, w których trzeba trzymać palec na spuście i niczym innym się nie interesować. Gra bywa frustrująca.
Tydzień po doniesieniach z magazynu PlayStation: The Official Magazine firma Namco Bandai oficjalnie potwierdziła informacje – Jack Slate powraca w Dead to Rights: Retribution.
gry
Przemysław Bartula
14 lutego 2009 13:44
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich fanów przygód Jacka Slate’a, bohatera serii gier pt. Dead to Rights. Jak donosi marcowe wydanie magazynu PlayStation: The Official Magazine, firma Namco planuje w niedalekiej przyszłości stworzyć nową odsłonę cyklu zapoczątkowanego w 2002 r.
gry
Daniel Kazek
8 lutego 2009 12:55
Posiadacze konsol Xbox oraz PlayStation 2 zamieszkujący Stany Zjednoczonych mogą już cieszyć się najnowszą odsłoną gry Dead to Rights, zatytułowaną Hell to Pay. Według informacji udzielonych przez firmę Namco, gra trafiła wczoraj na półki amerykańskich sklepów. Co z wersją PC? Na razie nie wiadomo. Według ostatnich rewelacji, miałaby ona trafić na rynek dopiero w drugiej połowie bieżącego roku.
gry
Krystian Smoszna
13 kwietnia 2005 09:45
Wiemy już kto zajmie się europejską dystrybucją Hell to Pay, sequela gry Dead to Rights, wydanej na konsole w 2002, a na PeCety w 2003 roku. Jak poinformowano, wydaniem nowego programu koncernu Namco na terenie Starego Kontynentu zajmie się inny gigant naszej branży, Electronic Arts.
gry
Włodarczak Adam
8 marca 2005 12:10
Wszystko wskazuje na to, że gra Hell to Pay, kontynuacja Dead to Rights, na rynku zadebiutuje z poślizgiem. Według Playstation.com światowa premiera wersji na konsole Xbox oraz PS2 (o wydaniu PeCetowym nie ma żadnych wzmianek) będzie miała miejsce w lutym przyszłego roku, a nie – jak wcześniej mówiono – jesienią br. Koncern Namco nie potwierdza ani też nie zaprzecza dzisiejszym doniesieniom.
gry
Włodarczak Adam
28 września 2004 14:31
Popularne pliki do pobrania do gry Dead to Rights II: Hell to Pay.
Wymagania sprzętowe gry Dead to Rights II: Hell to Pay:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows Me/2000/XP.
PlayStation 2
Wspiera:
karta pamięci
Średnie Oceny:
Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 415 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Jacek Hałas
Recenzent GRYOnline.pl
2006.02.02
Dead to Rights II tak na dobrą sprawę zadowoli jedynie graczy spragnionych strzelanin, w których trzeba trzymać palec na spuście i niczym innym się nie interesować. Gra bywa frustrująca.
zanonimizowany682607 Pretorianin
[UP] Tak DTR to naprawde "genialna" gra, szkoda tylko ze to nedzna podroba maxa payne'a, ale jak taki troll jak ty moze o tym wiedziec :(
Irek22 Legend
Gówno straszne.
Gdyby nie bullet-time, który czasami ratuje z opresji - dzięki czemu ta syfiasta produkcja nie jest przy wszystkich swoich wadach aż tak frustrująca - byłoby 1/10.
Z tej gry absolutnie NIC, ku*wa, nie wynika! Jest niesamowicie głupio skonstruowana, ma bezsensowne sterowanie, jest przerażająco schematyczna i monotonna, strzelaniny nie sprawiają frajdy, fabuła nie istnieje (to jest raczej celowniczek niż gra akcji TPP...), klimatu nie ma za grosz, a rozpierducha - która powinna cechować tego typu produkcje - to co najwyżej psie pierdnięcie (beczki i samochody wybuchają - WOW!).
No i do tego ten polski dubbing... Choć z drugiej strony trzeba przyznać, że ten beznadziejny polski dubbing (wraz z tłumaczeniem?) potrafi momentami rozśmieszyć (inna sprawa, że niezamierzenie).
To jedna z tych gier, w których największą zaletą jest to, że są krótkie. Żenada, syf na maxa.
Irek22 Legend
zero myślenia (dla tych, którzy lubią bezstresową rozgrywkę)
Zero myślenia (no, może nie licząc nieobowiązkowych sekretów) i bezstresową rozgrywkę na 743920843782641408948324 wyższym poziomie można znaleźć np. w Painkillerze.
możliwość brania udziału w wyjątkowo dynamicznych i zarazem dość widowiskowych akcjach z udziałem sporych grup przeciwników
Recenzent był bardzo pobłażliwy dla tego tytułu i wyszukał zaletę na siłę. Tym bardziej, że te "dynamicznie i widowiskowe akcje" są fatalnie zrealizowane.
Pomijam już to, że już 2 lutego 2006 r. były inne tytuły, które to oferowały. I robiły to lepiej.
bogaty arsenał broni, także białej
...na który i tak się nie zwraca uwagi, bo ta gra jest tak skonstruowana, że napier*ala się tym, co akurat ma się w łapie. Poza tym może i bogaty (choć ja tego nie zauważyłem), ale czucie w przypadku każdej pukawki jest dokładnie takie samo, tylko odgłosy mają inne. Zaleta jeszcze bardziej na siłę niż ta powyżej.
przyzwoita jakość polskiej wersji językowej
Chciałbym zatem usłyszeć, jak - według Strangera - brzmi gra z nieprzyzwoitą jakością polskiej wersji językowej...
wyjątkowo krótki czas zabawy
W tym przypadku to akurat ogromna zaleta.
Nawet na początku 2006 r. to gówno nie powinno dostać więcej niż:
zanonimizowany1395350 Centurion
spoko, mamy za kompana wilka, fajnie rzuca sie na wrogów by ich rozszarpać na kawałki lol, w dubbingu fajne sa bluźnierstwa śmiechłem nie raz lol, polecam xd
herytonek Chorąży
To jedna z tych produkcji i 2 części które powinni zostać sprawdzone, potestowane zanim wyjdą do obiegu XD
Zakupiłem to pamiętam w Media Markt za 60 zł XD później delikatnie żałowanie było, bo gra nie przypominała niczym 1 części XD
Graficznie słabo, bardzo wręcz, fabularnie podobnie zemsta, pies - wilk XD Tu miałem zderzenie ze ścianą w postaci większej ilości misji gdzie nie używasz broni XD w 1 odsłonie również tak było ale nie w takiej ilości jak tutaj XD pochlastać się można.. zgon za zgonem.
Więcej nie ma co mówić, 2 odsłona to nie śmieszny żart, jakoś udało się to przejść ale droga przez mękę XD
Ocena leci 6/10, wersje na konsole nie ogrywałem i tak pozycja praktycznie nie do zdobycia fizycznie w pudle.