Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Hyde Park

W dziale Hyde Park znajdziecie różnej maści teksty nadesłane przez Czytelników serwisu gry-online.pl, czyli artykuły publicystyczne, recenzje i felietony, mniej lub bardziej związane z tematyką gier. Jeśli chcesz, aby Twoja publikacja trafiła na nasze strony, przyślij ją drogą mailową, wpisując w temat hasło “Tekst do Hyde Parku”. Zastrzegamy sobie prawo do publikacji wybranych tekstów.

Might & Magic: Heroes VI - wrażenia czytelników z wersji beta
Might & Magic: Heroes VI - wrażenia czytelników z wersji beta

artykuł20 lipca 2011

Przy okazji rozdawania kluczy do wersji beta gry Might & Magic: Heroes VI ogłosiliśmy szybki konkurs. Jego celem było napisanie wrażeń z rozgrywki, na podobnej zasadzie, jak czynimy to my od dawna na łamach naszego serwisu.

Dead Island – wrażenia naszych czytelników
Dead Island – wrażenia naszych czytelników

artykuł10 maja 2011

Jakiś czas temu pięciu naszych Czytelników wybrało się do wrocławskiej siedziby firmy Techland by zobaczyć grywalną wersję Dead Island. Poniżej prezentujemy ich wrażenia!

Przemysł stoczniowy a gry komputerowe
Przemysł stoczniowy a gry komputerowe

artykuł10 czerwca 2008

Byłem w Hamburgu na targach przemysłu okrętowego. Oto skrótowa fotorelacja z imprezy, żeby każdy, kto ma na to ochotę zapoznał się, jak wygląda nowoczesna technika morska i co może mieć wspólnego z grami komputerowymi.

Sweeney Todd - recenzja filmu
Sweeney Todd - recenzja filmu

artykuł2 czerwca 2008

Reżyser odgrzewa historię Benjamina Barkera – uznanego londyńskiego golibrody – niesłusznie skazanego na wygnanie i brutalnie oddzielonego od ukochanej żony i córki. Fryzjer powraca po 15 latach...

Cień wiatru - recenzja książki
Cień wiatru - recenzja książki

artykuł28 stycznia 2008

Jest rok 1945. Hiszpania. Początek lata. Wczesny ranek. Pewien mężczyzna, właściciel księgarni i antykwariusz, prowadzi za rękę swojego – nie do końca wyspanego – syna przez labirynt barcelońskich uliczek. Młody chłopak nie ma pojęcia dokąd idą.

„Brudna robota” Christophera Moore’a
„Brudna robota” Christophera Moore’a

artykuł10 sierpnia 2007

Charlie Asher. Typowy samiec beta. Żyje mu się dobrze i jest szczęśliwy. Ma kochającą żonę – Rachel, która niedługo wydać ma na świat ich pierwsze dziecko.

Spider-Man 3 - recenzja filmu
Spider-Man 3 - recenzja filmu

artykuł21 maja 2007

Podobnie jak w poprzednich częściach, akcja Spider-Mana 3 dzieje w Nowym Jorku, czyli w mieście uważanym za jedną z największych światowych wylęgarni przestępczości. Ale od czego jest dzielny tytułowy bohater?

Recenzja książki pt. Kombinat
Recenzja książki pt. Kombinat

artykuł12 marca 2007

Ostatnio wpadła mi w ręce dość ciekawa powieść oparta na motywach legendarnej gry komputerowej Half Life – Kombinat.

Recenzja Eve Online
Recenzja Eve Online

artykuł6 grudnia 2006

EVE Online to dzieło islandzkich programistów z firmy CCP, które ujrzało światło dzienne w maju 2003 roku. Jest to gra MMORPG – jedna z wielu dostępnych na rynku – ale jednocześnie produkt wyjątkowy.

Pozdrowienia z Norwegii
Pozdrowienia z Norwegii

artykuł14 sierpnia 2006

Bergen przywitało nas deszczem, ale byłem na to przygotowany. Jeszcze przed wyjazdem koledzy mnie ostrzegli, że pada tu przez 280 dni w roku, więc szybko wyjąłem z torby kurtkę przeciwdeszczową i od tamtej pory rzadko się z nią rozstaję.

Battlefield 2 - polska scena
Battlefield 2 - polska scena

artykuł20 czerwca 2006

Czy EA podąża właściwą ścieżką i czy idzie graczom na rękę. O tym, jak i o polskiej scenie Battlefielda 2 rozmawiałem z członkiem klanu „default.|” – LipTonem.

Mission Impossible 3 - recenzja filmu
Mission Impossible 3 - recenzja filmu

artykuł13 czerwca 2006

„Ethan Hunt wraca w kolejnej już – trzeciej – części Mission Impossible. Tym razem jako instruktor przyszłych agentów stawi czoła jednemu z najgroźniejszych przestępców na świecie, Owenowi Davianowi.”

O grach inaczej: growe czytelnictwo #1
O grach inaczej: growe czytelnictwo #1

artykuł18 kwietnia 2006

W obecnych czasach coraz mniej osób sięga po książki. Nas, graczy, problem ten również dotyczy. Nie twierdzę, że wszystkich, ale...

Gods: Kraina nieskończoności - recenzja
Gods: Kraina nieskończoności - recenzja

artykuł14 lutego 2006

Pomęczyłem dosyć mocno najnowszą grę z ulubionego przeze mnie (i nie tylko ;-D) gatunku cRPG-gów FPP i do tego jeszcze z walką w trybie turowym – Gods: Lands of Infinity i mam co do niej mocno mieszane uczucia.

Gry erotyczne w Sieci
Gry erotyczne w Sieci

artykuł9 stycznia 2006

Grając w gry komputerowe zdarzyło Wam się pewnie polubić jakąś napotkaną postać bardziej lub mniej. Poznajecie gracza płci odmiennej, przeżywacie razem kilka przygód, nawiązuje się nić sympatii i... hormony w końcu zaczynają buzować.

Co będzie grać na PC w 2006 roku?
Co będzie grać na PC w 2006 roku?

artykuł27 grudnia 2005

„Gdy piszę ten tekst, do końca 2005 roku pozostało zaledwie kilka dni. Te ostatnie godziny to czas spotkań z bliskimi (Święta), odpoczynku, pracy oraz zabawy. Dla regularnego gracza to przede wszystkim moment oczekiwania na kolejne, ulubione gry.”

Recenzja czytelnika: Age of Empires III
Recenzja czytelnika: Age of Empires III

artykuł21 grudnia 2005

„Podsumowując, nowa część wniosła mniej innowacji, niż mogłem się spodziewać, jest to jednak bardzo dobra gra, która ma bardzo dobrą oprawę graficzną jak i muzyczną. Grywalność dla mnie ciągle dobra, nie nudzi się po paru godzinach”.

King Kong - recenzja filmu
King Kong - recenzja filmu

artykuł19 grudnia 2005

Peter Jackson podjął się nie lada zadania. Zmierzenie się z legendą stworzoną w 1933 roku przez Meriana C. Coopera oraz Ernesta B. Schoedsacka, przy użyciu nowoczesnych środków technicznych wiązało się z dużym ryzykiem.

FIFA 06 - Wrażenia z wersji demo
FIFA 06 - Wrażenia z wersji demo

artykuł5 września 2005

1 września Electronic Arts wypuściła wersję demo FIFY 06. Z przyjemnością publikujemy wrażenia naszego czytelnika z gry w tę najbardziej zasłużoną komputerową piłkę.

Scott Brown o Auto Assault
Scott Brown o Auto Assault

artykuł21 lipca 2005

Auto Assault zapowiada się na bardzo oryginalnego massive’a. Nie tylko ze względu na odmienny styl rozgrywki, lecz również przez zaprojektowaną na potrzeby grę technologię. Na kilka pytań dotyczących jej właśnie odpowiada szef NetDevil – Scott Brown.

Tworzenie gier komputerowych
Tworzenie gier komputerowych

artykuł15 lipca 2005

Zapewne wielu z was, przemierzając wirtualne światy gry, niejednokrotnie zachwycało się nad ich pięknem. Jednak mało kto z was zdawał sobie sprawę, ile tak naprawdę potrzeba ciężkiej pracy, aby stworzyć grę posiadającą wyżej wymienione cechy.

Brian Fargo o The Bard's Tale
Brian Fargo o The Bard's Tale

artykuł27 kwietnia 2005

Przedstawiamy zapis chata, który odbył się z Brianem Fargo, założycielem InXile Entertainment a jednocześnie producentem wielu doskonałych gier fabularnych, wśród nich kultowego Fallouta.

Zapowiedź Commandos Strike Force
Zapowiedź Commandos Strike Force

artykuł12 kwietnia 2005

Zapowiedź oczekiwanych Commandos Strike Force. Tekst autorstwa jednego z naszych czytelników - serdecznie zapraszamy do lektury.

Playboy: The Mansion - jak powstawała rezydencja?
Playboy: The Mansion - jak powstawała rezydencja?

artykuł4 marca 2005

Cenega Poland zaprasza do lektury niezwykle ciekawego materiału, dotyczącego powstawania gry Playboy: The Mansion.

Wywiad z twórcami gry Cold Fear
Wywiad z twórcami gry Cold Fear

artykuł3 marca 2005

Cold Fear to przedstawiciel gatunku survival-horror, czyli dynamicznej gry akcji, w której istotną rolę odgrywa nastrój grozy. Zapraszamy do lektury wywiadu, jaki z twórcami tej gry przeprowadził jej polski wydawca, firma Cenega Poland.

Wywiad z producentem Silent Huntera III
Wywiad z producentem Silent Huntera III

artykuł27 stycznia 2005

Silent Hunter III to może najbardziej oczekiwany symulator, mający się ukazać w tym roku. Prezentujemy wywiad z producentem gry, Florinem Boitorem, przeprowadzony przez wydawcę.

Wywiad z producentem „Playboy: The Mansion”
Wywiad z producentem „Playboy: The Mansion”

artykuł21 stycznia 2005

„Playboy: The Mansion” przyciąga uwagę graczy dzięki pięknym kobietom, czyli dzięki tematyce, która od tysięcy lat się nie nudzi. A poza tym ma szansę być całkiem ciekawą grą strategiczną.

Star Wars: Battlefront - recenzja
Star Wars: Battlefront - recenzja

artykuł24 grudnia 2004

„Star Wars: Battlefront” jest taktyczną grą akcji bardzo podobną do Battlefielda. Oczywiście, nie ma w tym nic złego – odgapianie od najlepszych jest chwalone, choć można odczuć pewne deja vu podczas grania – tylko jednostki i realia są nieco inne.

Trainz Railroad Simulator 2004 - recenzja czytelnika
Trainz Railroad Simulator 2004 - recenzja czytelnika

artykuł30 sierpnia 2004

Trainz Railroad Simulator 2004 (TRS 2004) jest to najnowsza wersja symulatora kolei australijskiej firmy Auran, która miała być panaceum na wszystkie bolączki poprzednich wersji i rzeczywiście sporo zmian zawiera...

Recenzja GunBound
Recenzja GunBound

artykuł26 sierpnia 2004

Kto z was choć raz nie próbował zagrać w przezabawną grę, jaką są Worms. Jeśli jednak znajdą się takie osoby, mają co żałować, lecz pojawiło się ostatnimi czasy pewne wyjście... nazywa się GunBound...