Artefakt Stalowobrodego (2) Zadania - Wybrzeże Ostrzy

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

31 stycznia 2013Autorzy solucji: Czarny & Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Wyspa Umarłych

Wybrzeże Ostrzy - Artefakt Stalowobrodego (2) - Zadania - Wybrzeże Ostrzy - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Wybrzeże Ostrzy
Antigua - Artefakt Stalowobrodego (2) - Zadania - Wybrzeże Ostrzy - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Antigua
Wyspa Umarłych - Artefakt Stalowobrodego (2) - Zadania - Wybrzeże Ostrzy - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Wyspa Umarłych

Zleceniodawca: Chani [#1] na Wybrzeżu Ostrzy albo admirał Alvarez [#2] na Antigui

Uwaga! Ta część zadania jest opcjonalna i może zostać zastąpiona przez misję Przeszukaj dobytek Garcii, którą zrealizujesz w Zatoce Marakajów.

Wyspa Umarłych to legendarny obszar, do którego docierają tylko nieliczni wybrańcy. Istnieją dwa sposoby na poznanie jego lokalizacji:

Jeśli na Wybrzeżu Ostrzy przyłączyłeś się do Indian, mapę żeglugi otrzymasz od Chani, gdy powiesz jej o śmierci kapitana Stalowobrodego (patrz: Nowy statek). Sprytna czarownica powie Ci, że możesz porozmawiać ze zjawą umarłego, spotkawszy się z nim na Wyspie Umarłych (patrz: Duch Stalowobrodego). Od razu zyskasz dostęp do tej krainy, a kiedy tylko zdobędziesz okręt, będziesz mógł tam popłynąć. Nie jest to jednak wskazane – na tak wczesnym etapie gry raczej nie masz szans na przeżycie w tak niegościnnym miejscu. Potwory żyjące na Wyspie Umarłych, takie jak Ghule, Wojownicy i Strażnicy rozszarpią Cię bardzo szybko. Lepiej więc zrobisz, jeśli udasz się tam po zaliczeniu pozostałych wątków związanych z artefaktami tytanów.

Jeśli na Wybrzeżu Ostrzy stanąłeś po stronie Inkwizycji, dostęp do Wyspy Umarłych otrzymasz dopiero po zgromadzeniu wszystkich artefaktów tytanów. Jeśli już je posiadasz, porozmawiaj o tym z admirałem Alvarezem na Antigui (patrz: Duch Stalowobrodego).

Nie ma to jak rozmowa z umarłym znajomym. - Artefakt Stalowobrodego (2) - Zadania - Wybrzeże Ostrzy - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Nie ma to jak rozmowa z umarłym znajomym.

Niezależnie od tego, którą opcję wybrałeś, przebieg misji będzie taki sam. Musisz dotrzeć na Wyspę Umarłych i tam wypełnić zadania: Podróż w zaświaty i Berło czaszki. Pierwszą z nich otrzymasz od strażnika Tao, którego spotkasz przy wejściu do krainy [#3]. Twoim celem jest stworzenie eliksiru, dzięki któremu przeniesiesz się do krainy umarłych. Aby go sporządzić, będziesz potrzebował czarnego lotosu i cmentarnego pyłu (patrz: Czarny lotos i Cmentarny pył). Przedmioty te możesz zdobyć wyłącznie w dalszej części wyspy. Wejdź więc przez bramę, którą otworzył dla Ciebie Tao i zmierz się w Wojownikiem [#4], który się tam czai. Idąc dalej, przygotuj się na niełatwą walkę ze Strażnikiem oraz Ghulem [#5] – dobrze sprawdza się tutaj broń palna oraz niektóre z podłych sztuczek. W czasie swych dalszych wojaży powinieneś skupić się na poszukiwaniu wymaganych ingrediencji – ich lokalizację znajdziesz poniżej. Pamiętaj, by zachować ostrożność – wszędzie czają się wrogowie!

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
65%