Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Indianie | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Indianie

Zleceniodawca: Stalowobrody [#1] - Indianie | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Stalowobrody [#1]

Zlikwidowawszy oponentów zajmujących wieżę obserwacyjną (patrz: Pokonaj strażników na wieży), będziesz mógł poprosić Stalowobrodego [#1] o pomoc w dotarciu do miasta Puerto Isabella, siedziby Inkwizycji na Wybrzeżu Ostrzy lub do zlokalizowanej na wschodzie osady tubylców z plemienia Shaganumbi. Niniejsze zadanie koncentruje się na tej drugiej wyprawie. Jeśli jesteś gotów ją rozpocząć, poinformuj o tym kapitana.

Zanim wyruszysz w drogę, zapoznaj się koniecznie z kilkoma podstawowymi informacjami. Omawiana misja złożona jest z kilku mniejszych zadań, które zostaną wykonane w ściśle określonym porządku. Podczas wędrówki kapitan wcieli się w rolę przewodnika, więc to on, a nie Ty, będzie prowadzić drużynę. Za każdym razem gdy zdecydujesz się zboczyć z obranego kursu, nigdy nie zostaniesz z tyłu, bo Stalowobrody cierpliwie zaczeka na Twój powrót. Patty dla odmiany będzie chodzić za Tobą krok w krok, co oznacza, że można ją wykorzystać do dokładniejszej eksploracji mijanych lokacji i likwidowania nadprogramowych przeciwników. Nagrody za wrogów eksterminowanych przez towarzyszy tylko w dwóch przypadkach nie będą spływać na Twoje konto - w questach Małpie figle i Ukryta straż.

Kapitan Stalowobrody będzie Twoim przewodnikiem w tej misji. - Indianie | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Kapitan Stalowobrody będzie Twoim przewodnikiem w tej misji.

Wyprawa do obozu tubylców składa się z następujących misji:

  1. Do Indian - quest ten uaktywnia się automatycznie po podjęciu decyzji o rozpoczęciu wyprawy. Stalowobrody zacznie biec na zachód i zatrzyma się dosłownie kilkadziesiąt metrów dalej, tuż przed jaskinią [#2].
  2. Dalej w głąb lądu - drugi etap wyprawy również nie poraża swoją długością. Wraz z kompanami przedrzesz się przez niewielki tunel [#3], by chwilę później wysłuchać uwag kapitana na temat niebezpieczeństw czyhających w dolinie. Choć gra sugeruje wybór dalszej drogi, pirat i tak zdecyduje, że do wioski pójdziecie przełęczą.
  3. Przez przełęcz - tu dla odmiany wędrówka będzie dłuższa. Zatrzymacie się dopiero przy dużej jaskini [#4], która zacznie napawać Stalowobrodego złym przeczuciem. Kapitan wyznaczy Cię do sprawdzenia groty, a sam poczeka na zewnątrz. Drużynę opuści też Patty, która dotrzyma towarzystwa swojemu ojcu.
  4. Jaskinia w pobliżu przełęczy - na końcu długiego korytarza przebywa grupka wrogów [#5], złożona z dwóch Myśliwych i jednego Pirata. Jeżeli nie chcesz alarmować przeciwników o swojej obecności, po prostu podkradnij się w kierunku obozowiska i poczekaj, aż gra zaliczy zadanie. To w zupełności wystarczy, by zdać raport kapitanowi i ruszyć w dalszą drogę (patrz: W głąb doliny). Istnieje też wariant agresywny, który zakłada atak na zaskoczonych mieszkańców groty. Walce z rywalami poświęcony jest kolejny quest.
  5. Ukryta straż - nieobowiązkowe zadanie, które zostanie zaliczone, kiedy pokonasz przebywających w grocie przeciwników. Zdecydowanie warto to zrobić, bo we wrogim obozie znajduje się parę cennych przedmiotów, m.in. mapa Wybrzeża Ostrzy. Dokładne wskazówki dotyczące walki z rywalami znajdziesz w szczegółowym opisie tej misji.

 

Likwidacja strażników jest nieobowiązkowa, ale mimo tego warto przetrzepać im skórę - Indianie | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Likwidacja strażników jest nieobowiązkowa, ale mimo tego warto przetrzepać im skórę.

  1. W głąb doliny - złożywszy Stalowobrodemu raport o mieszkańcach jaskini, będziesz mógł wyruszyć w dalszą drogę. Niestety, wycieczka znów zostanie brutalnie przerwana kilkadziesiąt metrów dalej [#6]. Tym razem piratowi nie spodoba się stado Twardych małp błękitnoszponych, blokujące przejście do rzeki. Likwidacji zwierząt poświęcone jest kolejne zadanie.
  2. Małpie figle - nie masz wyjścia, musisz pozbyć się stworów. Błękitne małpy są nieco groźniejsze od ich zwykłych, szponiastych kuzynów, ale generalnie nie powinny przysporzyć Ci większych zmartwień. Po zabiciu wrogów zdaj raport kapitanowi i skieruj się w dalszą drogę.
  3. Jeszcze kawałek - przedostatni etap wspólnej podróży, który nie będzie obfitował w żadne niespodzianki. Podążaj cierpliwie za kapitanem, a po chwili cała trójka dotrze do rzeki [#7].
  4. Przez rzekę - nic specjalnie skomplikowanego. Kapitan oznajmi, że osada tubylców znajduje się na drugim brzegu rzeki, po czym skieruje się w tamtą stronę [#8]. Nie mając nic lepszego do roboty, przejdź przez bród i ciesz się wykonaniem zadania.

Stalowobrody obawia się ewentualnego spotkania z kapitanem Wroną, dlatego po wykonaniu tej misji zdecyduje się udać w drogę powrotną do wieży obserwacyjnej [#1]. Zostawi Cię także Patty, która łudzi się, że będąc z ojcem uzyska informacje na temat jego legendarnego skarbu. Gdy Twoi kompani dotrą do celu podróży, będziesz mógł podjąć kolejną wyprawę, tym razem do Puerto Isabella (patrz: Statek Wrony).

Nagrody:

  1. 100 punktów Chwały za wykonanie zadania.