Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Statek Wrony | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Statek Wrony

Zleceniodawca: Stalowobrody [#1] - Statek Wrony | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Stalowobrody [#1]

Gdy zabijesz wrogów okupujących wieżę obserwacyjną (patrz: Pokonaj strażników na wieży), będziesz mógł poprosić Stalowobrodego [#1] o pomoc w dotarciu do dwóch głównych siedlisk ludzi na Wybrzeżu Ostrzy - opanowanego przez Inkwizycję miasta Puerto Isabella lub osady plemienia Shaganumbi. Jeśli wybierzesz ten pierwszy wariant i zgłosisz kapitanowi gotowość do wymarszu, rozpoczniesz omawiane zadanie.

Na początek kilka podstawowych informacji. Niniejsza misja składa się tak naprawdę z kilku mniejszych questów, które zostaną wykonane w określonym porządku. Podczas wędrówki pirat wcieli się w rolę przewodnika, a więc to on będzie prowadzić drużynę. Za każdym razem gdy zdecydujesz się zboczyć z obranego kursu, nigdy nie zostaniesz z tyłu, bo Stalowobrody cierpliwie zaczeka na Twój powrót. Patty dla odmiany będzie trzymać się blisko Ciebie, co oznacza, że można ją wykorzystać do dokładniejszej eksploracji mijanych lokacji. Nagrody za przeciwników zabijanych przez Twoich towarzyszy zawsze będą spływać na Twoje konto.

W tej misji to kapitan Stalowobrody będzie wskazywać kierunek marszu. - Statek Wrony | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
W tej misji to kapitan Stalowobrody będzie wskazywać kierunek marszu.

Wyprawa do miasta składa się z następujących zadań:

  1. Do Puerto Isabella - rozpoczyna się automatycznie wraz z misją Statek Wrony. Wędrówka trwa dosłownie chwilę, a jej celem jest przedostanie się z wieży piratów [#1] do polany, gdzie pasą się Ogniste ptaki [#2].
  2. Polowanie na Ogniste ptaki - kapitan słusznie zauważy, że kilka Ognistych ptaków blokuje przejście do mostu [#3], dlatego trzeba je zabić. Z pomocą Stalowobrodego i Patty nie będzie to trudne. Kiedy wszystkie zwierzęta padną trupem, gra zaliczy dodatkowe zadanie (Ogniste ptaki blokują most), a pirat podejdzie do drewnianej kładki.
  3. Przez most - drużyna musi przeprawić się na drugą stronę rzeki. Kilkunastosekundowy banał.
  4. Dalej na południe - po przejściu przez most, Stalowobrody skieruje się na południe. Po chwili dotrzecie do rozwidlenia dróg [#4] i tu kapitan poprosi Cię o wybór dalszej trasy. Opcje są dwie: albo skierujecie się do pobliskiej groty (patrz: Przez jaskinię szczurów), czego pirat najchętniej chciałby uniknąć, albo pójdziecie na południowy-wschód (patrz: Dalej w stronę wybrzeża). Pierwszy wariant jest korzystniejszy, bo towarzysze pomogą Ci oczyścić jaskinię z mieszkających w niej stworów. Na dodatek po wyjściu z podziemi można zrezygnować z obranej trasy, wrócić do rozstaju dróg i podążyć w stronę wybrzeża (patrz: Wracamy do początku).
  5. Przez jaskinię szczurów - rozpocznie się eksploracja groty [#5], która nie potrwa długo, bo Stalowobrody zacznie poddawać w wątpliwość słuszność Twojej decyzji. Jeśli zdecydujesz się w tym momencie zawrócić, rozpoczniesz misję Wracamy do początku. Jeżeli będziesz konsekwentny i rozkażesz piratowi podążać naprzód, gra uruchomi następny quest.
Pirat nie będzie zadowolony z faktu, że chcesz zwiedzić jaskinię, ale i tak posłusznie Cię przez nią przeprowadzi. - Statek Wrony | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Pirat nie będzie zadowolony z faktu, że chcesz zwiedzić jaskinię, ale i tak posłusznie Cię przez nią przeprowadzi.
  1. Okropne przeczucie - klamka zapadła, przebijacie się przez jaskinię. Kapitan słusznie wyczuwał kłopoty, bo kilkadziesiąt metrów dalej zaatakują Was cztery Nietoperze jaskiniowe. Po zlikwidowaniu wrogów wyjdziecie na zewnątrz [#6]. Pirat znów zaproponuje powrót do rozwidlenia - jeśli tym razem odmówisz, zadanie zostanie zaliczone. W przeciwnym wypadku czeka cię powrót do rozstaju dróg [#4].
  2. Wracamy do początku - to zadanie zostanie uruchomione, jeśli po wejściu do jaskini przyznasz Stalowobrodemu rację i zdecydujesz się wrócić do rozwidlenia dróg [#4]. Po dotarciu na miejsce, gra automatycznie uaktywni następną misję z niniejszej listy.
  3. Dalej w stronę wybrzeża - pirat skręci na południowy-wschód i zacznie omijać górę. Biegnij za kapitanem. Gdy dotrzecie do kolejnego drewnianego mostu [#7], zadanie zostanie zakończone.
  4. Bramy miasta o rzut kamieniem - ostatnia prosta. Stalowobrody poprowadzi Cię wprost pod północną bramę miasta, po drodze ubijecie jeszcze wspólnie kilka potworów. Po dotarciu do ostatniego mostu [#8] misja zostanie zakończona sukcesem.

Bez względu na to, w którym miejscu zakończysz omawiane zadanie, konsekwencje będą takie same: zarówno pirat, jak i jego córka udadzą się w drogę powrotną do wieży [#1], zostawiając Cię na pastwę losu. Będziesz zmuszony samodzielnie ustalić, gdzie znajduje się poszukiwany okręt, ale o tym opowiada już zupełnie inna misja - Gdzie jest statek Wrony?

Uwaga! Gdy Stalowobrody i Patty dotrą do wieży, będziesz mógł wyruszyć z towarzyszami na kolejną wyprawę - tym razem do osady plemienia Shaganumbi (patrz: Indianie).

Nagrody:

  1. 100 punktów Chwały za wykonanie zadania.