Zabij Marę Zadania - Świątynia Wody

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

31 stycznia 2013Autorzy solucji: Czarny & Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Zabij Marę

Ten quest jest częścią zadania: Świątynia wody

Kiedy wylądujesz już na wybrzeżu Świątyni Wody, przygotuj się na trudną walkę. Przed Tobą znajduje się kilka Lewiatanów oraz Utopców – są to bardzo wymagający przeciwnicy, z którymi raczej nie masz szans w pojedynkę. Na szczęście nie musisz mierzyć się z nimi samemu – masz przecież całą załogę dzielnych towarzyszy! Zwab więc potwory w okolicę pokładu i patrz, jak zostają wyrżnięte przez Twoich przyjaciół (zdobyte przez nich punkty Chwały idą na Twoje konto). Kiedy ten etap będziesz już miał za sobą, wejdź do samej świątyni i zmierz się z Marą (niestety, musisz to zrobić bez niczyjej pomocy).

Podłe sztuczki działają bardzo krótko! - Zabij Marę - Zadania - Świątynia Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Podłe sztuczki działają bardzo krótko!

Czarownica będzie atakować Cię w walce wręcz – jest bardzo szybka, więc musisz uważać. W walce z nią dobrze sprawdza się sypanie piachem lub solą po oczach – pozwoli Ci to na wyprowadzenie kilku ciosów. Jeśli nie przepadasz za walką w zwarciu, nieźle działa też ostrzeliwanie bestii z karabinu – metodą „strzał i ucieczka”. Mimo to, musisz być agresywny – jeśli dasz Marze za dużo wytchnienia, uniesie się w powietrze i przyzwie kilka Piaskowych Demonów, które z pewnością Cię otoczą. Nie są to jednak przeciwnicy, którzy mogliby sprawić Ci większy problem – po ich zabiciu możesz już wrócić do walki z Marą.

Mara już nie powróci. - Zabij Marę - Zadania - Świątynia Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Mara już nie powróci.

Kiedy ostatecznie uda Ci się zabić przeciwniczkę, zobaczysz cutscenkę przedstawiającą jej klęskę. Nie jest to jeszcze zakończenie gry, lecz wyłącznie tego questa. Jeśli chcesz zobaczyć napisy końcowe, porozmawiaj jeszcze z Jaffarem (patrz: Auri Culci Jaffara) oraz z pozostałymi członkami załogi.

Nagrody:

  • 1000 punktów Chwały za wykonanie zadania;
  • 500 punktów Chwały za zabicie Mary.