Skarb w morzu Zadania - Wyspa Złodziei

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

31 stycznia 2013Autorzy solucji: Czarny & Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Skarb w morzu

Aby wykonać to zadanie, wpierw należy zaliczyć misję Skarb w dolinie Pożeracza gnomów - Skarb w morzu - Zadania - Wyspa Złodziei - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Aby wykonać to zadanie, wpierw należy zaliczyć misję Skarb w dolinie Pożeracza gnomów. Aby to zrobić, wystarczy kupić od Ulviego [#1] posiadaną przez niego mapę, a następnie odkopać pierwszą skrzynię. Po wyciągnięciu z niej kosztowności, na dnie ładunku znajdziesz kolejny rysunek - tym razem prowadzący do skarbu z opisywanego questa. Dotarcie do miejsca zaznaczonego na bohomazie jest dość problematyczne, bowiem jest równoznaczne z zejściem do kanionu [#4] przez plażę na północy wyspy [#3].

To jedyna prawidłowa droga do celu. - Skarb w morzu - Zadania - Wyspa Złodziei - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
To jedyna prawidłowa droga do celu.

Będąc na plaży przygotuj się na walkę - czeka Cię bowiem starcie z trzema Piaskowymi diabłami. Kiedy się z nimi uporasz, wykop skrzynię [#4] i ciesz się kosztownościami w niej zawartymi.

Nagrody:

  • 100 punktów Chwały za wykonanie zadania;
  • 50 punktów Chwały za zabicie każdego Piaskowego diabła.