Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trzy pytania | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Trzy pytania

Uwaga - Trzy pytania | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Uwaga! Zadanie to jest dostępne jedynie dla graczy, którzy na Wybrzeżu Ostrzy przyłączyli się do Indian!

Zleceniodawca: Datu [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Dziedzictwo Chaki Datu

Po tym, jak wykonałeś misję Łapy dla Zaalu, wróć do Datu i poinformuj go o swoim sukcesie. Mężczyzna wyrazi swoje zadowolenie, po czym zleci Ci obecne zadanie. Spotkaj się z Zaalu [#2] i powiedz mu, że kolejna próba będzie testem jego mądrości - będzie musiał odpowiedzieć na trzy pytania. Jest to spore wyzwanie dla dumnego Indianina, dlatego powinieneś mu pomóc. Stwórz laleczkę voodoo i przy jej pomocy opętaj ciało mężczyzny. Dzięki temu fortelowi sam będziesz mógł rozwiązać zagadki wodza, ale wszyscy będą myśleli, że to Zaalu.

Jak widać Indianie nie mają nic przeciwko podstępom. - Trzy pytania | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Jak widać Indianie nie mają nic przeciwko podstępom.

Przekonaj Indianina do tego, aby oddał Ci swój włos, a następnie udaj się do ołtarza [#3], który góruje nad wioską. Na nim możesz stworzyć kukiełkę (patrz: Laleczka voodoo Zaalu), dzięki której opętasz mężczyznę. Jeśli nie dysponujesz odpowiednimi surowcami, możesz kupić je od Malaiki [#4] albo Kenana [#3] (laleczkę voodoo możesz też znaleźć w kufrze Zaalu, ale kradzież ta wymaga 20 poziomu Otwierania zamków). Kiedy rytuał dobiegnie końca, wróć do swego opiekuna i opętaj go (patrz: Przejmij kontrolę nad Zaalu). Następnie udaj się do Datu i odpowiedz na jego trzy pytania.

  1. Pierwsze pytanie Datu - prawidłowa odpowiedź to "ciemność";
  2. Drugie pytanie Datu - prawidłowa odpowiedź to "czas";
  3. Trzecie pytanie Datu - prawidłowa odpowiedź to "nic".

Kiedy poprawnie rozwiążesz wszystkie zagadki wodza, misja dobiegnie końca. Wróć do swojego ciała i poinformuj Zaalu o swoim zwycięstwie. Teraz pozostanie Ci już tylko ostatnie wyzwanie z wątku Dziedzictwo chaki Datu.

Uwaga! Jeśli udzieliłeś niepoprawnej odpowiedzi, misja zakończy się fiaskiem (zadanie Trzy pytania również). Mimo to, nie masz się czym przejmować - trzecia próba chaki Datu (patrz: Ostatni sprawdzian) będzie decydująca, więc niewielkie potknięcie będzie oznaczało jedynie utratę punktów Chwały.

Nagrody:

  1. 200 punktów Chwały za wykonanie zadania.