Zbuduj tratwę Zadania - Wyspa Złodziei

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

31 stycznia 2013Autorzy solucji: Czarny & Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Zbuduj tratwę

Zleceniodawca: Jaffar [#1] - Zbuduj tratwę - Zadania - Wyspa Złodziei - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Jaffar [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Porzucony

Zadanie to otrzymasz po dotarciu do portu [#1], kiedy porozmawiasz z gnomem Jaffarem. Sympatyczny spryciarz zaproponuje Ci wspólne opuszczenie Wyspy Złodziei. Jako, że jest to w Twoim interesie (patrz misja: Porzucony), powinieneś zgodzić się na tę ofertę. Dzięki pomocy malucha uda Ci się odnaleźć Patty i wasz okręt.

Deski łatwo przeoczyć. - Zbuduj tratwę - Zadania - Wyspa Złodziei - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Deski łatwo przeoczyć.

Aby zbudować tratwę, potrzebujesz odpowiednich narzędzi i surowców. Na szczęście prowadzący Cię gnom doskonale orientuje się w topografii wyspy i pomoże Ci w zgromadzeniu niezbędnych elementów (misja: Idź za Jaffarem do dżungli). Przejdź więc przez las, pokonując dwa Termity robotników, a następnie zajrzyj do skrzyni [#2], którą będziesz mijał po drodze (znajduje się w niej mapa wyspy). Dalej jest już łatwo - wystarczy, że dojdziesz z maluchem do jego chatki [#3] i spytasz go o to, gdzie powinieneś szukać potrzebnych elementów tratwy.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
62%