Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bayjin Shalows, Sea Caves w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Wiedzie tędy jedyna droga do Sea Caves - miejsca spoczynku Martena - Bayjin Shalows, Sea Caves w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Wiedzie tędy jedyna droga do Sea Caves - miejsca spoczynku Martena. Wiele do opisywania nie ma. Odpoczywać można często i dowolnie długo - akwalungi są wieczne. Napoważniejszym zagrożeniem na tym poziomie jawi się prawdziwy Nessie. W podwodnej jaskini przezeń zajmowanej spoczywa również ciało jednego z podkomendnych Glumpha, a przy nim zestaw identyfikatorów poległych towarzyszy. W zakamarkach podwodnego labiryntu można również znaleźć kilka zatopionych skrzyń z cenną zawartością.

Dotarcie do tego miejsca stanowi bezapelacyjnie jeden z istotniejszych momentów kulminacyjnych w grze - Bayjin Shalows, Sea Caves w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Dotarcie do tego miejsca stanowi bezapelacyjnie jeden z istotniejszych momentów kulminacyjnych w grze. Koniec końców gracz wreszcie będzie miał okazję zamienić dwa słowa z duchem samego Martena i otrzyma od niego upragniony trzeci artefakt: Destinae Dominus.

Po wyjściu z Bayjin Shallows należy udać się po Hak z liną. Następnie zabrać z rozbitej łódki Deskę oraz sprzed wejścia na górny poziom Młot. Ten ostatni będzie mało użyteczny, lecz można rozbić nim Mur, by sobie ułatwić powrotną drogę, lecz zamknięte Drzwi uniemożliwią dalszą tędy drogę. Trzeba się wrócić w Korytarz i ześlizgnąć się po szlamie na niższy poziom. Tamtędy powinno się dotrzeć pod Dziurę i z pomocą haka na linie można się wydostać na górę, do zamkniętej części. Trzeba być jednak przygotowanym na powitalną walkę z niekiepskimi przeciwnikami.

Następnie trzeba obszukać ciała (no, raczej szkielety) zmarłych towarzyszy Martena. Jeden z nich będzie miał Spiked Boots, które znakomicie ułatwią poruszanie się po śliskim szlamie. Inny ma przy sobie Klucz - Key to Marten's Tomb. Założywszy znalezione buty należy się udać nad Wyrwę i posłużywszy się znalezioną na plaży deską (należy jej użyć na wyrwie, stojąc ponad nią) można przedostać się na drugą stronę. Drzwi do grobowca otwiera znaleziony przed chwilą klucz. Wewnątrz na drużynę czeka zaś sam Marten czy raczej jego duch, który na powitanie podnosi się z grobowca, na którym sobie siedział.

Rozmowa z Martenem ma szanse wyklarować ostatnie wątpliwości natury religijnej, jakie gracz może jeszcze mieć. Jej rozpoczęcie wymaga jednak odpowiedzi na dwa pytania: kogo szukasz? (Marten) oraz czego szukasz? (Knowledge). Po swobodnej wymianie zdań zaś gracz dostanie Destinae Dominus (Marten przypomni jeszcze, by trzymał go ten członek drużyny, który ma założony Helm of Serenity - inaczej drużyna zacznie wariować, jeśli sama z siebie nie będzie dość odporna na zdradliwą siłę artefaktu) oraz Sea Cave Gate Key, który otwiera Drzwi na zewnątrz.