Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trynton Upper Branches w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Najistotniejsze jest drugie spotkanie z szamanem - Trynton Upper Branches w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Najistotniejsze jest drugie spotkanie z szamanem. O ile pierwsze, które odbywa się na siódmym konarze, stanowi zaledwie wstęp do powtórnego, o tyle ta właśnie wizyta w jego siedzibie na szóstym konarze ma kluczowe znaczenie dla zdobycia Destinae Dominusa.

Zagadka

Źródełko zadaje zagadkę, na którą odpowiedzią jest "pamięć" ("memory"). Nagrodą zaś 1000 XP oraz po 5 punktów inteligencji dla każdego.

Sanktuarium

Można z niego zabrać dwa kawałki Short Gooda Vine. Splecione razem utworzą linę, która pomoże naprawić pomost wiodący do Rattkin Tree.

Fuzzfas

Akurat przytrafił mu się wypadek przy pracy, gdyż pomylił składniki jakiejś mikstury i wszystko dookoła ciągle wybucha. Można jednak skorzystać z jego sklepu. Należy mi przekazać pozdrowienia ("He'li says hello"), a wówczas obdaruje drużynę kompletem swoich mikstur. Poza tym Fuzzfas sporo wie o tym i owym. O Vi Dominie słyszał od szamana, jakoby mogła być prawnuczką samego boga Phoonzanga. Zapytany o szamana i o siódmy konar wyjaśnia, że Trynnie tam się udają po osiągnięciu pewnego wieku i że gracz również powinien spróbować (należy kupić u Fuzzfasa Mystery Potion). O Martenie wie tyle, że był onegdaj w Tryntonie oraz że zostawił szamanowi coś i powiedział, że kiedyś się ktoś po to zgłosi (chodzi o Helm of Serenity).

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie