Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Arnika w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

O dziwo w tym największym mieście na Dominusie niewiele gracz musi wykonać czynności spośród tych koniecznych - Arnika w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

O dziwo w tym największym mieście na Dominusie niewiele gracz musi wykonać czynności spośród tych koniecznych. Na pewno trzeba udać się do kwatery Mooków w Ratuszu , gdy zdobędzie się już notę dyplomatyczną od T'Rangów lub od Umpani, a to po to, by skraść Mookom Chaos Moliri. Jeśli gracz będzie poważnie myślał o zadaniu Dark Savantowi bolesnego ciosu w postaci unicestwienia jego statku kosmicznego orbitującego wokół planety, wówczas niezbędna okaże się też wizyta w porcie kosmicznym. Ponadto warto również rozbroić bombę znajdującą się w wieży na skraju miasta - to jednak da się zrobić dopiero pod koniec gry. Tutaj też spotkać można dość istotną w tym całym zamieszaniu Vi Dominę oraz lorda Braffita.

Myles (Higardi, rogue, poziom 5)

Przedstawia się jako lokalny biznesmen. Mówi, że niewielu Higardi zostało w Arnice odkąd przybył Dark Savant ze swoimi androidami. Ponadto porwali oni atrakcyjną kobietę - Vi Dominę - i zabrali ją gdzieś w okolice wraku zestrzelonego statku kosmicznego. Proponuje swoją pomoc w jej odnalezieniu i zirytuje się, jeśli go na tę robotę ze sobą nie weźmiemy, a lepiej Mylesa nie denerwować, gdyż można od niego dostać cynk na kilka intratnych zajęć. Sporo się można od niego dowiedzieć o sytuacji w mieście. Przede wszystkim jednak o tym, że patrole HLL tłuką się z androidami Dark Savanta, lecz ciągle pojawiają się nowe w okolicy wieży stojącej na zachodzie Arniki.

Zapytany o Martena nie kryje swojej fascynacji królem złodziei, który zdołał zwinąć Destinae Dominus z monastyru i ulotnić się. Po bardziej szczegółowe informacje na temat dalszych losów Martena odsyła do Trynton. Wspomina przy tym, że Trynnie mają tam jakiś lepszy problem z intruzami.

Dark Savanta nazywa najgorszym, co się kiedykolwiek przydarzyło Arnice i poleca lorda Braffita jako dalece lepsze źródło informacji na temat jego oraz całego religijnego zamieszania wokół Wstąpienia do Cosmic Circle.

Można się również od niego dowiedzieć, że lokalny kowal, Rapax imieniem Antone trudni się nie tylko handlem bronią, lecz również wyrobem szczególnego rynsztunku na zamówienie.

Misje do wykonania, których wykonanie Myles zleca (pytać o "job") i zawsze chce brać w nich udział (celem utrzymania kontroli nad płynącymi z nich ewentualnymi zyskami) to:

1. Uwolnienie Vi Dominy z rąk androidów Savanta.

2. Obrobienie banku miejskiego z pomocą tunelu prowadzącego do skarbca spod więzienia.

3. Odszukanie skradzionego diamentu, który powinien znajdować się w rękach złodziei obozujących gdzieś pomiędzy monastyrem a Mount Gigas.

Bank

Można go obrobić na dwa sposoby. Pierwszy z nich, ograniczający się tylko do głównego sejfu, polega na odnalezieniu tunelu ciągnącego się spod więzienia prosto do sejfu. Drugi sposób jest o tyle śmieszniejszy, iż należy przekazać urzędniczce notkę od Rattusa, którą ona przeczyta, po czym skrzyknie straż na alarm. Ochroniaży należy wybić (nie ma to znaczenia przy późniejszych kontaktach z patrolami HLL) i droga do wind prowadzących do głównego sejfu oraz do sejfów osobistych stanie się wolna. Wejście od tej strony jednak do głównego sejfu może być kłopotliwe przez wzgląd na uciążliwy zamek. Do sejfów osobistych zamki są znacznie prostsze, te zaś z nich które przynależą do Anny, He'li oraz Antone'a można otworzyć za pomocą kart magnetycznych skradzionych ich właścicielom.

Vi Domina (Higardi, walkiria, poziom 6)

Zestrzelony statek kosmiczny wbił się w dom burząc dobrą jego połowę. We wraku można znaleźć uszkodzoną czarną skrzynkę, z której nie będzie żadnego pożytku, Vi zaś znajduje się pod strażą androidów w pokoju po lewej stronie od wybitej w ścianie dziury. Jest mało prawdopodobne, by androidzi zdołali ją zabić podczas próby jej odbicia, lecz będą się starać i trzeba mieć to na uwadze.

Vi daje się naciągnąć na opowieść o swojej przygodzie z Dark Savantem. Siedem lat wcześniej bowiem dała się uwieść jego namowom na gwiezdną podróż i tak też się stało. Z tułaczki wróciła z cybernetycznym okiem, gdyż Savant w sobie tylko wiadomym celu pozbawił ją jej własnego. Gdy gracz przyjmie ją do drużyny, wówczas Vi wyrazi chęć odwiedzenia zarówno swojej przyjaciółki He'li jak i lorda Braffita, który zawsze był dla niej jak ojciec. Należy ją do nich zaprowadzić, co zaowocuje odrobiną XP.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie