Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lower Marten's Bluff w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Obecna siedziba TRangów - Lower Martens Bluff w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Obecna siedziba T'Rangów. Należy ją odwiedzić w celu zdobycia Marten's Idol. Również jeśli gracz zdecyduje się na współpracę z T'Rangami (celem zdobycia noty dyplomatycznej dla Mooków przede wszystkim), będzie zmuszony kikakrotnie to miejsce odwiedzić.

Z'Ant

Szef wyprawy T'Rangów na Dominusa. Z nim należy porozmawiać, by przystąpić do ich mniej lub bardziej słusznej sprawy. T'Rangowie serdecznie się z Umpani nienawidzą, więc współpraca z jednymi skutecznie utrudnia współpracę z tymi drugimi. Tzn. nie do końca - da się grać na dwa fronty, jeśli gracz nie będzie chadzał od jednych do drugich na przemian, lecz gdy wyjdzie to na jaw, wówczas będzie krwawo. Z'Ant jednak nie wyklucza tej możliwości, że pewnego dnia obie rasy zjednoczą się, by wspólnie stawić czoła znienawidzonemu Dark Savantowi. Wspomina również o niejakim Drazzicu, który został posłany na przeszpiegi do bazy Umpani i dotąd nie powrócił.

Oto poszczególne misje, kolejno przez Z'Anta przydzielane drużynie do wykonania (pytać o "mission"):

1. Zdobyć flagę Umpani z ich bazy w Mount Gigas, robiąc przy tym możliwie najmniej hałasu. Zadanie to jest banalne, gdyż flagi nie trzeba kraść z masztu, lecz kupić ją u komisarza za symboliczną opłatą.

2. Zabić samotnego Rapaxa, który z powodzeniem poluje na T'Rangów w okolicy bagien. Cała machineria służąca jego unicestwieniu czeka w Marten's Bluff na wykorzystanie. Najpierw należy zaopatrzyć się u Crocka w buteleczkę rapaksich feromonów oraz wrócić do pomieszczenia z prasą w Marten's Bluff. Feromony wylać na spuszczonego z góry manekina. Korzystając z konsol pozamykać wyjścia, zablokować windę, wejście od zewnątrz zostawić otwarte. Gdy Rapax się pojawi zamknąć za nim drzwi z konsoli i uruchomić prasę. Tak naprawdę cała ta procedura nie jest konieczna - wystarczy poprzestać na uruchomieniu prasy - ale tak jest zabawniej... Głowę Rapaxa oddać Z'Antowi na dowód.

Po wykonaniu drugiej misji Z'Ant wspomina o jednym ze swoich podopiecznych - Drazicu, który nie wrócił z misji na terenach należących do Rapaxów. W związku z czym Z'Ant prosi, by mieć na niego oko.

3. Doręczyć Mookom notę dyplomatyczną od Z'Anta oraz skraść Chaos Moliri. Notę należy okazać hologramowi Screga, a wtedy drużyna zostanie wpuszczona do środka. Wizytę wewnątrz wykorzystać należy do kradzieży Chaos Moliri, podmieniając go na fałszywkę porzuconą przez Dark Savanta. Artefakt trzeba odnieść Z'Antowi, a ten po obejrzeniu go nakaże graczowi się nim opiekować.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie