Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mt Gigas Peak w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Dostać się tutaj można jedynie dzięki przepustce najwyższego poziomu, którą można otrzymać albo od sierżanta Kunara (część misji dla TRangów) albo od samego generała Yamira (po zawarciu przymierza między TRangami a Umpani) - Mt Gigas Peak w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Dostać się tutaj można jedynie dzięki przepustce najwyższego poziomu, którą można otrzymać albo od sierżanta Kunara (część misji dla T'Rangów) albo od samego generała Yamira (po zawarciu przymierza między T'Rangami a Umpani). Znajduje się tutaj pas startowy, centrum sterowania oraz dwie wyrzutnie rakiet.

Centrum

Tutaj znajduje się komputer, z którego pomocą można zniszczyć statek Umpani.

Lina

Lina hamująca. Jej zwolnienie uniemożliwi lądowanie statkom na pasie startowym, a tym samym doprowadzi do katastrofy przy próbie takowego.

Wyrzutnia

Jedna z dwóch wyrzutni rakiet znajdujących się w posiadaniu Umpani. Ta została tu umieszczona w tym jednym celu, by zestrzelić Daedalus - statek Dark Savanta. Aby jednak zadziałała gracz musi podłączyć do panelu kontrolnego urządzenie namierzające otrzymane od Z'Anta. Po zestrzeleniu Daedalusa należy zameldować się u generała Yamira, by otrzymać podziękowania.

Opis czynności, których wykonanie prowadzi do zniszczenia statku Umpani orbitującego wokół Dominusa, podałem w rozdziale o Lower Marten's Bluff przy okazji wymieniania zlecanych przez Z'Anta misji.