Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Swamp w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Dość nieprzyjemne miejsce - Swamp w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Dość nieprzyjemne miejsce. Tutaj po raz pierwszy gracz ma szansę zapaść na chorobę będącą wynikiem walki z robactwem. Wprawdzie stosowny czar leczniczy wymaga sporego stopnia doświadczenia, by go opanować i można go jeszcze nie posiadać w swoim arsenale środków magicznych, lecz Fuzzfas w Tryntonie sprzedaje stosowne (acz drogie) lekarstwo, które warto ze sobą w drogę zabrać. Ponadto okazyjnie wybuchać będzie drużynie pod nogami gaz, co skutkować będzie niewielkimi obrażeniami.

Mieszka tutaj tylko jeden stały rezydent - Crock. Myles podejrzewa, że wciąż można od Crocka dostać jakieś płatne zlecenie, lecz poza jedynym, będącym częścią innej misji, nie wpadłem na żaden tego typu trop.

Najistotniejsze ze względu na główny tor biegu fabuły jest spotkanie z Dark Savantem, które ma miejsce po niedługim czasie szwendania się po bagnie, zwykle w okolicach środka południowej części. Wcześniej jednak odbyć należy rozmowę z Donem Barlone. Savant pojawia się wówczas wściekły, gdyż ktoś zdołał mu skraść Astral Dominae. Wygraża, że dowie się, kto za tym stoi i zabije go. Z niejasnych pobudek, może przez nieuwagę pozostawia po sobie fałszywy artefakt, który posłuży graczowi do zdobycia Chaos Moliri.

Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie